Hoii meiden!
Misschien vinden sommige mensen dit gezeur. Maar ik vraag me echt af waar ik nog wat ontspanning kan vinden op de dag want eerlijk ik heb dat toch echt nodig 😅 Hoe mijn dag eruit ziet: 6u wekker, dochter opvang of oppas, ik werk en daarna haal ik haar om 5 uur weer op. dan koken en eten, dan opruimen, dan fles, dan weer opruimen, spullen klaarleggen voor volgende dag, dochter in slaap krijgen en dan douchen, dan is het vaak al half 10 en doe ik iets om mezelf te verzorgen zoals Mijn voeten, zelfbruiner, wenkbrouwen verven, mijn handnagels, ga zo maar door ( Want ja ik wil er goed en verzorg uitzien daar voel ik mij prettig bij). Ik keek vandaag naar een huisvol op NPO 1 en dan heb ik zoveel respect voor die moeders… waar halen hun al hun tijd vandaan! Ik heb 1 kindje (alleenstaand) Maar ik mis soms gewoon wat tijd voor mezelf zoals even tv kijken en echt ontspannen. Verdeel ik mijn tijd niet goed? Ik wil ook niet te laat naar bed gaan omdat ik weer vroeg op moet. Is dat gewoon iets wat ik moet accepteren of heeft iemand bepaalde trics dat ik toch een uurtje extra overhou 🤷🏼♀️ Misschien gezeur en vinden jullie die verzorging ontspanning of onzin maar voor mij zit dat anders. Ik dacht ik kan het altijd vragen!! Liefsss