11 Reacties

2 jaar geleden

Ik zag van de week een reclame voorbij komen van de pampers. Als ik kijk wanneer ik de laatste luier om doe is dat altijd na de laatste fles. Dan is zijn buikje erg bol van de melk en zodra de melk verteerd snachts wordt het buikje weer normaal en wordt dus de bovenkant van de luier open omdat die niet strak genoeg zit. Ik heb daar over na gedacht en dacht jaa duhh😂. Nou is het een reclame en die willen verkopen maar hun adviseerde luierbroekjes omdat de flexibele bovenrand mee gaat met het buikje. Nou ja een hele tekst maar wie weet helpt het. Wij hebben tot nu nog geen buikslaper dus kan er zelf niet over mee praten.

2 jaar geleden

Sinds mijn zoontje op zijn buik slaapt doen we een wat grotere luier om. Dus ipv luier 3, ‘s nachts luier 4. Dit helpt bij ons, misschien dat je er ook wat aan hebt☺️

2 jaar geleden

Wij gebruiken sinds hij op zijn buik slaapt een luierbroekje, in 1 maatje groter dan hij de normale luier draagt. Normale luier is maat 3 en luierbroekje in maat 4. Wij gebruiken de luierbroekjes van de etos, nog nooit doorgelekt

2 jaar geleden

Als hij op z'n buik slaapt kun je ook proberen de luier achterstevoren aan te doen. Schijnt ook goed te helpen 🤷🏼‍♀️

2 jaar geleden

Hier ook een buikslaper en met pampers premium protection blijft hij wel droog, met baby dry lekte hij sneller door.

2 jaar geleden

Wij hebben vannacht een normale pamper aangedaan en een luierbroekje erover. En hij was dit keer niet doorgelekt. Eerst hielp het om een maatje groter aan te doen maar sinds 2 dagen hielp dit ook niet meer.

2 jaar geleden

Ik heb bij mijn zoontje achterstevoren en 2 luiers over elkaar geprobeerd, bij beide lekte het alsnog door bij zijn buik.. ik heb nu de pampers baby dry pants maat 4 en daar is hij nog geen 1x bij doorgelekt. De randjes bij gewone luiers slaan “dubbel” bij de pants heb je dat niet omdat het elastisch is. (Hij draagt overdag de pampers premium protection luiers maat 4)

2 jaar geleden

Had ook hierover een topic geopend, maatje groter geprobeerd, achtersevoren geprobeerd, luierbroekje en een gewone luier eroverheen geprobeerd, niks hielp. Wat bij ons uiteindelijk helpt is om 23:00 nog een keer zijn luier wisselen, een alsnog maatje groter omdoen. Nu is het al een tijdje droog gelukkig.

2 jaar geleden

Wij doen een waterdicht overbroekje die bij wasbare luiers horen over de gewone Pampers baby dry heen. Die houdt door het elastiek de plas (meestal) tegen. Ons zoontje is een buikslaper. Dubbele luiers, luier omgekeerd, Pampers luierbroekjes etc werkt hier allemaal niet. Zelfs een keer een maandverband (Kotex zonder plastic) tegen de buikrand aan geplakt. Dit werkte ook! Maar lijkt mij niet fijn voor zijn buikje dus daar zijn wij mee gestopt

2 jaar geleden

Onze dochter heeft van 3 tot 6 maanden een spreidbroekje gehad. Elke nacht doorlekken achter op de rug omdat haar beetjes dus omhoog lagen. Deze rustte op een handdoek. We hebben haar toen pampers baby dry aangegeven maat 5. Dus echt een goeie maat groter. Toen was t opgelost ☺️

2 jaar geleden

Idd een maat groter. En wij zijn overgestapt naar kruidvat luiers. Doen het bij ons beter dan baby dry. Voordat je ze om doet een beetje 'kneuzen', lijkt ook te helpen. Succes!