6 Reacties
2 jaar geleden
Afgelopen zondag naar Turkije gevlogen met de kleine van 10 maanden. Ze moeten met stijgen en dalen op schoot, maar verder heeft ze een hele poos lekker in het gangpad gespeeld met haar vriendje van 11 maanden met wie we op vakantie zijn. En vooral zelf relaxed blijven. Op een gegeven moment moest ze echt slapen, maar ze is al geen schootslaper, dus heb haar even laten jammeren. Vervelend, maar niemand die het erg vond. Als ik me er erg druk over had gemaakt was het denk ik niet gelukt.
2 jaar geleden
Tip voor tegen de oortjes knijpfruit tijdens het dalen. Hier ook een bewegelijke baby en hij heeft veel op de stoelen geklommen en voor de stoelen gestaan. Ging echt super goed!
2 jaar geleden
Wij zijn ook net wezen vliegen met ons baby van toen nog 10 maanden. Het ging boven verwachting goed. Onze zoon is super beweeglijk en dat was hij ook op schoot. De dames achter ons vonden hem echter geweldig en hij hun aandacht ook. Wij hadden wel een vlucht van 3 uur. Ik weet niet hoe lang jullie gaan maar voor veel langer had ik wel een eigen stoel willen hebben. De terugweg hadden we de 3e stoel vrij en dat was wel veel fijner. Hij heeft toen ook geslapen. Was een avond vlucht. Op de luchthaven zou ik je wel willen adviseren naast de buggy ook de draagzak mee te hebben. Onze zoon was zeker niet van plan steeds in de buggy te zitten en vond alle drukte soms ook spannend. Het is in het vliegtuig ook handig de draagzak bij je te hebben bij het uitstappen. Zeker als je handbagage hebt. Wij mochten ons gekookte water in de thermosfles en koud water trouwens gewoon mee.
2 jaar geleden
Oja hier geen last van de oortjes. De daling op de terugweg sliep hij zelfs gewoon door. Ook toen ik hem vanaf de stoel weer op schoot plaatste
2 jaar geleden
Wij zijn net op vakantie geweest. Hebben niet echt een stilzit kindje... Maar het ging best goed. 4,5 uur vliegen. Op de terugweg heeft hij 10 minuten heeel hard gekrijst (moe..transfer, middag slaapje gemist, veel indrukken) maar viel opeens in slaap en was 2 uur vertrokken.
Had flesje met water mee (en hij kreeg borstvoeding maar dat ging niet tijdens stijgen en dalen vanwege de babygordel) en broodje/rijstwafel.
Ook wat speeltjes. Maar een kartonnen bekertje van de stewardess was toch het leukste 馃き.
Wij hadden buggy mee tot aan vliegtuig. Had ook een draagzak in de handbagage maar niet gebruikt.