8 Reacties

één jaar geleden

Hier is het een groot succes! Al vanaf 6 maanden

één jaar geleden

Hier de brandweerkazerne van Toet Toet. Deze heeft ons zoontje voor zijn verjaardag gekregen eind juni. Sinds een maandje begint hij er echt wat meer mee te spelen. Voorheen deed hij vooral de wegdelen lostrekken van elkaar 😅 Wel leuk om te zien dat hij nu (bijna anderhalf) echt met de auto's van de baan af begint te rijden, natuurlijk hebben we dit wel meerdere malen voorgedaan. Het is echt heel mooi speelgoed vind ik.

één jaar geleden

Jaaa helemaal geweldig! Hebben een hele speelhoek vol toettoet en zoefxoef

één jaar geleden

Hier de zoef Zoef, snapt de baan nog niet helemaal, maar wat je er verder mee kunt (figuurtjes erdoorheen, overal aan draaien etc.) Vind ze geweldig! Ook de diertjes omdat die geluid maken en liedjes zingen

één jaar geleden

Geen baan, wel de politie auto en de betonmixer. Groot succes!

één jaar geleden

Hier hebben wij een hele set van de oudste. Vooral de liedjes en geluiden vind hij erg leuk. Bij de brandweer het belletje en deurtjes zijn ook een hit.

één jaar geleden

Wij hebben de garage en brandweerkazerne. Deze heeft ons zoontje gehad voor zijn verjaardag. Daarbij heeft hij een aantal losse autotjes. De eerste 2 had ik voor hem meegenomen van de kruidvat toen hij 7 maanden was. Het was meteen een groot succes! Vanaf toen zijn we langzaam wat gaan uitbreiden en hij speelt er heel veel mee. Bij de kruidvat hebben ze regelmatig een aantal auto’s in de verkoop voor maar 8 euro per stuk.

één jaar geleden

Ik heb niet de auto’s maar de dieren dingen… boomhut, boerderij etc met bijpassende diertjes. En het hondenhok. M’n dochtertje vind t nu super leuk!