8 Reacties
2 jaar geleden
Ik dacht te hebben gelezen dat die van baby 1st (of babyfirst) het beste zijn volgens de consumentenbond!
2 jaar geleden
Wij zijn in een vakantiehuisje geweest daar hadden ze zo'n klem hekje van safety 1st. Ik vond dit helemaal niks. Je wil toch dat ie stevig tussen de muur zit zodat als je kindje valt het niet met hekje en al naar beneden gaat. Daardoor duw je hem te ver naar binnen en sluit hij dus niet meer goed. Waar je ook even over na moet denken is dat die klemmende hekjes vaak een balk aan de onderkant hebben voor de stevigheid. Ik ben zelf nogal onhandig en zou daar super vaak over struikelen. En bij een trap vind ik dat wel een dingetje.
Ik zou gaatjes boren en dan, als je het weg haalt gewoon even dicht smeren als je de gaatjes weg wil hebben.
2 jaar geleden
Ik volg. Wat voor trap hebben jullie? Wij hebben er zo eentje dat er boven 1 paaal is maar moeilijk te bevestigen. Maar je wilt wel over de hele lengte de twee trappen afsluiten.
2 jaar geleden
Bedankt voor de reacties!
Bij ons gaat het ook vooral om beneden, zodat hij niet zelf naar boven gaat klimmen en daardoor van de trap af kan vallen.
Voor boven gaan we er ook wel 1 bevestigen voor de veiligheid.
Maar wij hebben pas verbouwd (toen ik zwanger was) en alle muren zijn toen gestuct馃檲 beetje jammer om dan te gaan boren en dicht smeren blijf je altijd zien.