12 Reacties

één jaar geleden

Onze zoon is gek op krentenbollen🤣

één jaar geleden

Krentjes, cherrytomaatjes, reepjes paprika, cracker, stukje peperkoek, beschuit, Maria koekje, fruit Vandaag wat pepernoten 😏

één jaar geleden

Rijstwafels met appelstroop Lange vinger/ speculaasje Knijp fruit Cracker

één jaar geleden

Wij geven na zn dutje een yoghurtje, volle yoghurt of plantaardig. Eventueel met nog een doosje rozijntjes

één jaar geleden

Mais/rijstwafel, maisvingers, beertjes chips, nibbits, rozijntjes/gedroogde abrikoosjes/fruitmix kleine keuken, eierkoek, biscuitje, liga/nijntje koek, nog wat fruit, fruitzakje, omelet/pannenkoek overblijfselen, of nu rond deze periode, pepernoten haha. Meneer houdt niet van paprika/tomaat/komkommer dus zulke dingen geef ik niet meer 😅 Verder gaat dit er allemaal altijd in!

één jaar geleden

boontjes uit pot zijn favo soms andere groentes. anders een bisquitje /kroepoek/blauwebesjes/ soepstengel/ rozijntjes/crackertje.of iets wat ze nog nooit gegeten heeft of niet lust om te oefenen of proeven

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

boontjes uit pot zijn favo soms andere groentes. anders een bisquitje /kroe ...
Zijn dat gewoon sperzieboontjes uit zo'n potje/blikje? Lijkt me ook wel wat om te proberen namelijk!

één jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Zijn dat gewoon sperzieboontjes uit zo'n potje/blikje? Lijkt me ook wel wat ...
ja! vind ze zelf ook lekker🤭 soms ook die worteltjes maar die boontjes zijn favoriet!

één jaar geleden

Reactie op Boy or Girl

ja! vind ze zelf ook lekker🤭 soms ook die worteltjes maar die boontjes zi ...
Ja, die zijn wel lekker! En ook lekker zacht en snel klaar. Ik ga het ook eens proberen, m'n zoontje vindt de verse sperziebonen bij het avondeten vaak ook lekker, dus dit vast ook wel.

één jaar geleden

Reactie op Frumpsie

Ja, die zijn wel lekker! En ook lekker zacht en snel klaar. Ik ga het ook e ...
ik geef ze gewoon zo uit het potje (wel in een ander bakje) en de volgende dag nog 1x maar haal ze meestal tijden ze middag dut er uit dan zijn ze niet meer zo koud. vind ze beter. dus ik verwarm ze verder niet.

één jaar geleden

Hier als koekje: soepstengel, maisstengel, maria biscuit, pepernoten in stukjes ivm het ontbreken van genoeg tanden! 🤭🤭😂 Voor de rest eet ons dochtertje heel veel fruit!

één jaar geleden

Vaak geef ik onze kleine een stuk fruit na zijn dut. Banaan of mandarijntje. Soms ook soepstengel of van die knapperige, luchtige maisstokjes. Vind ie heerlijk! Bij mijn ouders krijgt ie ook nog wel eens een krentenbol. Is ie ook gek op haha