21 Reacties

2 jaar geleden

Yoghurt, gewoon volle Yoghurt.. Ze vind het heerlijk!

2 jaar geleden

Ik heb vandaag ei groente muffins gemaakt, vielen goed in de smaak! Bij de boterham heb ik een stuk gegeven maar kan denk ook tussendoor?

2 jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Yoghurt, gewoon volle Yoghurt.. Ze vind het heerlijk!
Meestal na het avondeten krijgt ze ook wat yoghurt (niet veel).. zou je het dan ook als tussendoortje geven?

2 jaar geleden

Reactie op Lisanne09

Meestal na het avondeten krijgt ze ook wat yoghurt (niet veel).. zou je het ...
Ja ze krijgt het echt als tussendoortje.. En soms als ze der portie eten op heeft en ze wil nog iets geef ik haar gerust nog 10 lepels yoghurt.. Ik denk maar zo.. Liever fruit, groente (geef soms reepjes komkommer) of yoghurt.. I.p.v. baby Toetjes, koekjes, maisvingers, soepstengels etc.. Dan is het meer een snack dan iets gezond.. En yoghurt is dan een gezonde optie.. Dan maar wat meer op een dag, een andere dag eet ze meer fruit, groente, brood of avondeten.. Doen wij zelf toch ook? 😄

2 jaar geleden

Reactie op H3llobaby2021

Ja ze krijgt het echt als tussendoortje.. En soms als ze der portie eten op ...
Klopt zeker. Dankje!

2 jaar geleden

Gezond en makkelijk te maken 😊

2 jaar geleden

Wij wisselen een beetje af qua tussendoortje: - fruit (soms met een halve liga er door) - soepstengel - halve boterham - yogurt Nu geef ik na het tussendoortje nog een beetje melk, maar dit ga ik steeds een beetje afbouwen

2 jaar geleden

Hier meestal een soepstengel of een half liga koekje. Soms ook een stuk banaan of iets

2 jaar geleden

Cracottes en soepstengels meestal.

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Ik heb vandaag ei groente muffins gemaakt, vielen goed in de smaak! Bij de ...
Heb je een recept?😊

2 jaar geleden

Wij merkten dat ook sinds deze week en nu krijgt ze af en toe een maisvinger. Niks mis mee, 100% mais. Verder las ik vandaag ergens ook iets over bananenpannekoekjes (ei en banaan). Wil ik ook eens gaan proberen, krijgt ze ook gelijk wat ei binnen af en toe.

2 jaar geleden

Reactie op lisavl

Heb je een recept?😊
Ja het is heel simpel. Kies wat groente, ik had brocolli dop erwten en tomaat, broccoli even voorgekookt. Allemaal in kleine stukjes in de muffin bakjes, paar eieren loskloppen en dan de bakjes opvullen, eventueel even roeren. Oven op 190 graden, 15min en klaar!

2 jaar geleden

Reactie op Saze

Cracottes en soepstengels meestal.
Hoe geef je die cracottes? Ik vind ze best wel hard namelijk en m'n zoontje heeft nog geen tanden. Bij de kinderopvang krijgt hij ze ook, maar ik vind het zelf nog beetje eng

2 jaar geleden

Hoe geef je die cracottes? Ik vind ze best wel hard namelijk en m'n zoontje ...
Ik snijd ze (zo goed mogelijk) in de lengte door, zodat ze ongeveer net zo breed zijn als een soepstengel.

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Ik heb vandaag ei groente muffins gemaakt, vielen goed in de smaak! Bij de ...
Geweldig idee ga ik morgen ook proberen! Bedankt voor de tip 😍

2 jaar geleden

Stukjes fruit, baby worteltjes, of snoep groente zo als komkommer en paprika vind ons dochtertje heerlijk.

2 jaar geleden

Maisfingers, extra fruit, gestoomde groente of soms een zo maria biscuit.

2 jaar geleden

Maisvingers , baby koekje , fruit

2 jaar geleden

Ik geloof dat vanaf 8 maanden yoghurt ook mag, dat zou ook een goed tussendoortje kunnen zijn.

2 jaar geleden

Reactie op Pinolovertje

Ik geloof dat vanaf 8 maanden yoghurt ook mag, dat zou ook een goed tussend ...
Mag idd hier was onze zoon met 4 maanden al aan de yoghurt op aanraden kinderarts hij krijgt op 3u 100 cc yoghurt en n maisstengel.