43 Reacties
2 jaar geleden
Ik ben nooit aan de pil gegaan (weinig kans op spontane zwangerschap). En sinds vorige maand merk ik aan mezelf dat ik het echt jammer vind dat ik ongesteld word. Ik/wij zijn er nu wel al aan toe
2 jaar geleden
Ik ben nooit aan de pil gegaan (weinig kans op spontane zwangerschap). En s ...
Hier hetzelfde ... Alleen ik ben sinds de zwangerschap ook nog steeds niet ongesteld geweest :(. Daarvoor was mijn menstruatie al apart, dus zou zo graag weten dat alles nog werkt. En een zwangerschap/kindje is meer dan welkom. Ik geef ook nog bv, maar toch... Ik merk dat ik nu langzaamaan een beetje ongeduldig begin te worden 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Hier hetzelfde ... Alleen ik ben sinds de zwangerschap ook nog steeds niet ...
Jaa dat snap ik! Ik wilde ook eerder beginnen. Want de eerste was ook niet makkelijk, met miskraam en een jaar er over doen. Nu ben ik bang dat ik nu weer zo lang moet wachten. Vind het spannend en ongeduldig!!
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Jaa dat snap ik! Ik wilde ook eerder beginnen. Want de eerste was ook niet ...
Spannend om weer voor een kindje te gaan😍 ik wilde even zeggen dat ik inmiddels 2 kindjes heb en dat ik op de eerste anderhalf jaar heb moeten wachten waardoor wij bij de tweede er na 8 maanden weer voor zijn gegaan en was gelijk raak🙈 dus dat zegt niks. Ze zijn zo gek op elkaar😍 ze schelen 1 jaar en 5 maanden.
2 jaar geleden
Spannend! Hier nog steeds geen menstruatie gehad sinds de zwangerschap van ons vorige kindje (hij is bijna 1 jaar). Merk dat dit me heel onzeker maakt, en dat ik hoop dat ik snel weer een cyclus krijg. Heb trouwens geen anticonceptie gebruikt, dus misschien dat het nog voor de eerste menstruatie gebeurt, maar m'n gevoel zegt van niet.
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Jaa dat snap ik! Ik wilde ook eerder beginnen. Want de eerste was ook niet ...
Ja ik was ook al een hele tijd gestopt met de pil en mijn menstruatie was niet 'normaal'. Mja ni mog steeds niks. Komt dat nog door de hormonen/bv of is er iets mis. Merk dat het me ook heel onzeker maakt. Geef je ook nog bv?
2 jaar geleden
Reactie op Iloon1986
Ja ik was ook al een hele tijd gestopt met de pil en mijn menstruatie was n ...
Geef geen bv meer. Ze wilde zelf niet meer. Maar mij cyclus is voor het eerst ooit wel precies op tijd..maar ik heb vroeger wel geleerd dat m'n eisprong nogal wisselt. En heb veel operaties aan mijn eierstokken gehad waardoor nu nog maar eentje. Dus de eerste was al spannend.
2 jaar geleden
Mijn zoontje is bijna 11 maanden en nu bijna 10 weken zwanger van de 2e, is ook leuk is hij straks ook niet zo alleen met spelen en heeft hij toch een maatje erbij😍😍😍🥰🥰
2 jaar geleden
Hier 2 zoontjes de oudste is 2 jaar 8 maanden de jongste bijna 11 maanden. Ik werd zwanger toen de oudste 13 maanden was.
Ze zijn hartstikke leuk samen, maar de oudste heeft heel erg moeten wennen in het begin. Hij kreeg altijd alle aandacht en nu met zijn jongere broertje die heel veel aandacht nodig heeft vind ik het soms lastig.
Maar je groeit er van zelf in, en het word steeds leuker omdat de jongste steeds meer kan.
2 jaar geleden
Wij gaan ook volgende maand beginnen (eerst op vakantie).
Soms kriebelt het erg en soms twijfel ik ook nog wel, maar ik zou het erg leuk vinden voor m’n dochter en zie het zelf ook niet zo zitten om opnieuw weer aan slaapjes en luiers te zitten als de oudste er al uit is.
Maar we zien wel hoe snel het gaat, het zou ook niet erg zijn als het een paar rondes duurt
2 jaar geleden
Wij begonnen toen onze dochter 5 maanden was. Toen wij besloten aan kinderen te beginnen, was het meteen raak, en stiekem hoopten we dat dat weer het geval zou zijn. Nu is ze 11 maanden en het is helaas nog niet gelukt. Ik geef nog steeds live borstvoeding en werd ongesteld toen ze 7 maanden was. Ik hooooop zo erg dat het dit jaar lukt, maar wij geloven in Gods wil dus als we gezegend zijn met alleen onze dochter is het ook goed. Maar hopen mag altijd 😬
2 jaar geleden
Bij mij kriebelt het aan de ene Kant heel erg, maar ik zie zo op tegen de eerste 3-4 maanden. Vorige keer heb ik dag en nacht overgegeven e.d.
Vorige keer heb ik eerst 3 miskramen gehad en duurde het daarna een jaar, dus wil ook niet heel lang wachten.
2 jaar geleden
Nop nog totaal geen kriebels eigenlijk 😂 Ik ben nu eindelijk een beetje gewend aan deze routine met onze kleine. Ik heb het 'moederschap' nu eindelijk een beetje onder controle.. Als ik nu weer zwanger zou zijn onverwacht raak ik echt in paniek denk 😭😂 Begint die onzekere 1ste periode weer helemaal van voor af aan.. Nee, daar heb ik nu echt nog geen zin in haha 😂
Maar wel mooi om te lezen dat er vele al wel zo snel voor een 2de kindje gaan 😊
Misschien dat wij over een half jaar zeggen: ja, we willen het wel weer proberen 😊
2 jaar geleden
Reactie op FemFF
Hier voorzichtigaan ' begonnen' voor een 2e. Mijn menstruatie is nog erg on ...
Hier het zelfde ☺
2 jaar geleden
Wij willen rond november langzaam beginnen voor een tweede kindje, onze dochter is dan bijna anderhalf jaar. Echter zijn onze buren (waar we heel goed contact mee hebben) op het moment ook zwanger, en sindsdien heb ik rammelende eierstokken..🥴🤣
2 jaar geleden
Reactie op mamavanmijnlieveling
Wij willen rond november langzaam beginnen voor een tweede kindje, onze doc ...
Ooo niet te doen he die rammelende eierstokken. Hier een vriendinnetje die nu 39 weken is en een die 33 weken is.
En ik werk ook nog op de verloskamers/kraamafdeling.
Die eierstokken rammelen de laatste weken wel echt heel erg opeens🤭
2 jaar geleden
Wij weten nog niet of we voor een tweede kindje willen gaan. Met hoe duur alles word en wij ons meisje willen kunnen geven wat ze nodig heeft en niet dat er krom moeten liggen voor 2 kindjes. Dan maar liever verwend dan verwaarloosd. Maar wie weet dat we daar over 2/3 jaar anders over denken 🙂