6 Reacties

2 jaar geleden

Een gewoon standaard campingbedje volstaat. Je hebt er met een extra opvouwbaar matrasje voor op de bodem. Als er weinig plek is om een campingbedje neer te zetten zou ik een deryan tentje nemen, die kun je op een 2persoonsbed zetten.

2 jaar geleden

Wij hebben inderdaad zo’n tentje. Werkt prima hier. Wel oppassen met ‘m op een bed zetten. Kinderen kunnen ermee van het bed afrollen. Wij zetten ‘m dus gewoon op de grond (er zit een matrasje in).

2 jaar geleden

Wij hebben inderdaad zo’n tentje. Werkt prima hier. Wel oppassen met ‘m op een bed zetten. Kinderen kunnen ermee van het bed afrollen. Wij zetten ‘m dus gewoon op de grond (er zit een matrasje in).
We hebben er eentje van little dutch, is een prima bedje. Wel met luxe matrasje maar dat kan ook niet anders met een papa die bij Matrasatelier werkt. Al is het vouwbare matras wat er bij zit volgens mij ook best ok.

2 jaar geleden

Ik kijk niet eens naar het merk haha. Wij hebben een camping bedje van prenatal geloof ik, mijn schoonouders ook en mijn ouders 1 van een onbekend merk! Alle 3 zijn ze prima en hebben hetzelfde opzet idee, door de buizen in te duwen en dan in te klappen zegmaar. Wij gebruiken wel altijd een écht matrasje, heb het idee dat dat lekkerder zal slapen haha

2 jaar geleden

Wij hebben zowel een campingbed als deryan tentje. Je denkt toch niet dat ze in dat campingbed slaapt he 😂 tentje kan ik overal neerzetten en ze slaapt 👌🏻