25 Reacties
2 jaar geleden
Jaaa het slaapje is ineens anders haha. Slaapt normaal tot half 7, 7 uur. Dan rond half 11 weer naar bed tot 12 uur en dan om half 3/3uur tot 4. Nu om 9 uur wakker, half 1 weer naar bedje tot 3 uur. Dus vandaag maar een slaapje. Huilt verder niet of iets dergelijks. Gewoon gezellig. Even wennen 😁
2 jaar geleden
Jup wil de hele middag nog niet slapen 😔 en ook irri dat alles een uur opschuift , flesje , eten enz
2 jaar geleden
Reactie op Daantjuh90
Jup wil de hele middag nog niet slapen 😔 en ook irri dat alles een uur ops ...
Ja hier ook. Normaal slaapt ze even een uurtje voor we naar me schoonouders gaan. Nu dus niet. Die lag na 2 min al te slapen in de auto. Slapend op het aan kleed kussen gelegd. Gelijk op bed gebracht. Geslapen van 12 tot kwart voor 3. 10 voor 3 fles. Kwart voor 4 maar weer op bed gebracht uit ellende. Viel ook gelijk in slaap. Hoop dat ze vannacht beetje goed slaapt.
2 jaar geleden
Reactie op Mariianne_MilouLiva
Ja hier ook. Normaal slaapt ze even een uurtje voor we naar me schoonouders ...
Ach 😪 ja ze kunnen er echt last van hebben... ben er zelf ook altijd pas naar een paar weken aan gewend 😅
2 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Nee geen schema hier dus ook geen schema in de war. Lekker relaxed dagje en ...
Precies t zelfde hier! 🙈😂
2 jaar geleden
Reactie op Robemy
Hier ook! Echt chill. Ze lag tot half 9 in bed ofzo. Normaal word ze tussen ...
Heerlijk! Mijn dochter sliep tot half 10 nieuwe tijd, niks te klagen. We hadden gisteravond een feestje dus ze lag er ook laat in. Niemand heeft hier vaste slaaptijden en dat werkt voor ons heel goed
2 jaar geleden
Reactie op Baby3juni
Lekker toch 🤎
Jaa heerlijk! Hij is altijd tussen 06:00 en 07:00 wakker, en werd vandaag 07:00 wakker op de nieuwe tijd. We draaien dus gewoon de dag zoals we altijd doen. 😇
2 jaar geleden
Hier opgestaan om half 8 en naar bed om 7. Dus helemaal prima. Moest wel zelf even wennen dat ze nu een uur later middag eten at en avond eten ook pas een uur later hoefde 😊
2 jaar geleden
Hier kwart voor 7 nieuwe tijd zelf wakker, maar de hele dag moeite met slapen. De ochtend ging nog wel, maar de rest van de dag niet. Wel heel erg moe, dat zie je aan alles, maar wil niet toegeven. Weet ook niet zeker of het door het uur komt of gewoon toeval is😊
2 jaar geleden
Ik heb mijn dochter wakker gemaakt om 7.00 uur nieuwe tijd dat ze meteen ging wennen. Hele dag ging prima met slaapjes, alleen merkte ik wel dat ze moe was en wat meer zeuren. Maar ze lag wederom om 18.30 in bed en zonder problemen slapen. Denk dat cold turkey laten weten het beste is. Heb ik met mijn oudste ook gedaan.
2 jaar geleden
hier haar gewoon gevolgd, we waren 8 uur wakker, ze ging we iets moeilijker slapen om 10 uur naar goed. ging wel iets later naar bed smiddags maar wel super lang geslapen voor haar doen!😊 ging ook wel iets later naar bed daar door maar ze was zo ingeslapen om half 8 ( normaal tussen half 7/7 uur gaat ze naar bed)
2 jaar geleden
We hebben niet echt een schema. Maar we starten vaak de dag om 8u. Meestal komt hij voor een flesje tussen 6 en 7u. Daarna terug in bed. Maar dit keer was hij stipt om 8u wakker. Zalig dus voor mij 😍 In de avond had hij toch veel moeite om in slaap te geraken ondanks dat we hem wat later naar bed gebracht hadden.
2 jaar geleden
Hier was het een drama, gisteren rond 6 uur werd hij wakker en sliep pas rond 11 uur weer. En in de avond sliep hij pas om 10 uur, maar wel doorgeslapen tot half 9.
2 jaar geleden
Zijn hier meer kindjes die vandaag nog heel moe zijn, hij haalt 2,5 uur wakkertijd bij lange na niet vandaag en normaal gesproken wel. Gisteren was ie ook heel moe maar ben benieuwd of dit bij anderen ook doorzet?