19 Reacties
2 jaar geleden
Op de opvang hebben ze wat gemaakt en ik heb schoenen voor hem besteld want die had die echt nodig 🤣.
Ontbijtje erbij, en geen idee wat we gaan doen..
2 jaar geleden
Ik heb met mijn dochtertje geverft.
Ik heb daar zelf I ♡ papa geschilderd. Morgen ga ik een aantal foto's maken met dat hart en de 3 mooiste foto's komen in een 3serie lijst. Ze heeft ook iets gemaakt op de opvang. Ook heb ik nog een koekjesblik met foto besteld. Papa is echt een koekjes man. Koop er nog wat lekkere koekjes bij.
2 jaar geleden
Ons zoontje heeft wel wat gemaakt op de wenochtend bij het kdv maar ik kan niet zien wat het is, als ik de QR code scan die voor op het kadotje staat komt papapa van K3 te voorschijn, dat is al wel leuk!
Verder een goede fles whiskey en een foto in een lijstje van ons 3e voor op het werk. En een ontbijtje natuurlijk!
Zal ik nog iets knutselen met Tobias of is dat een beetje overdreven?
2 jaar geleden
Ik heb een kaartje wat een bierglas is (hij houdt wel van een goed speciaal biertje) en een google chromecast besteld want dan kan hij de f1 streamen naar de tv 😂 Ik laat ons zoontje denk ik ook nog wat maken vandaag. Verder gaan we weinig doen want mijn man moet 's avonds weer vertrekken naar Frankrijk 🚛
2 jaar geleden
Hier een stoere mannen armband met initiaal van de kleine erin gegraveerd en we gaan samen nog iets knutselen vandaag voor papa ☺
Bij ons is het een beetje de gekke traditie om je gekregen vader/moederdag cadeau daar waar kan de hele dag bij je de hebben (zoals zelfgemaakte ketting, zn foute papieren stropdas dragen oid🤣)
2 jaar geleden
Onze kleine heeft op het KVD ook iets moois gemaakt. En ikzelf heb een biertje (een La chouffe'je) met een foto van onze kleine en tekst erop besteld 😊 Ben benieuwd hoe die reageert haha
2 jaar geleden
Wij zijn zondag nog op weg terug van vakantie. Hierdoor niets vanuit kov omdat deze nog niets hadden gemaakt dus ik ben zelf met haar voor de vakantie aan de slag gegaan.
We worden zondag wakker in een hotel met zwembad en uitchecken is om 12u.
S avonds/einde middag gaan we hapje eten.
2 jaar geleden
Wij zitten gelukkig ook in een hotel. Ben geen ochtend mens dus kunnen zij lekker het ontbijtje regelen 🤣
Verder heeft onze dochter wat gemaakt op kdv en heb ik namens haar een kado gekocht. Het is een setje t-shirts waarop die van hem staat “de baas” en die van haar “de echte baas” hahaha
2 jaar geleden
Dit is het bij ons geworden. Foto lijst met foto's en een geverft hart. Koekblik met foto en lekkere koekjes. De andere foto is wat ze gemaakt heeft op de opvang. Van een onderzetter hebben ze een soort sleutels kastje gemaakt.