19 Reacties

2 jaar geleden

Op de opvang hebben ze wat gemaakt en ik heb schoenen voor hem besteld want die had die echt nodig 🤣. Ontbijtje erbij, en geen idee wat we gaan doen..

2 jaar geleden

Ik heb met mijn dochtertje geverft. Ik heb daar zelf I ♡ papa geschilderd. Morgen ga ik een aantal foto's maken met dat hart en de 3 mooiste foto's komen in een 3serie lijst. Ze heeft ook iets gemaakt op de opvang. Ook heb ik nog een koekjesblik met foto besteld. Papa is echt een koekjes man. Koop er nog wat lekkere koekjes bij.

2 jaar geleden

Hier was vaderdag vorige zondag. Ik had een t-shirt voor manlief en dezelfde voor de kleine man, een pak speciale koffie en parfum ☺️ ohja en op de opvang heeft hij een kunstwerkje gemaakt
Ons zoontje heeft wel wat gemaakt op de wenochtend bij het kdv maar ik kan niet zien wat het is, als ik de QR code scan die voor op het kadotje staat komt papapa van K3 te voorschijn, dat is al wel leuk! Verder een goede fles whiskey en een foto in een lijstje van ons 3e voor op het werk. En een ontbijtje natuurlijk! Zal ik nog iets knutselen met Tobias of is dat een beetje overdreven?

2 jaar geleden

Ik heb een kaartje wat een bierglas is (hij houdt wel van een goed speciaal biertje) en een google chromecast besteld want dan kan hij de f1 streamen naar de tv 😂 Ik laat ons zoontje denk ik ook nog wat maken vandaag. Verder gaan we weinig doen want mijn man moet 's avonds weer vertrekken naar Frankrijk 🚛

2 jaar geleden

Reactie op Nanda8

Ik heb een kaartje wat een bierglas is (hij houdt wel van een goed speciaal ...
Oh en hij heeft met ons zoontje zijn verjaardag in de Efteling, een foto hanger gehad van onze foto met zn 3e in carnaval festival 💙

2 jaar geleden

Op de kinderopvang heeft ze iets geverfd. Verder lust papa graag whiskey. Daarnaast ook een leuke sleutelhanger besteld met een foto van hun tweetjes erin. En wellicht een lekker ontbijtje 😇

2 jaar geleden

Hier een stoere mannen armband met initiaal van de kleine erin gegraveerd en we gaan samen nog iets knutselen vandaag voor papa ☺ Bij ons is het een beetje de gekke traditie om je gekregen vader/moederdag cadeau daar waar kan de hele dag bij je de hebben (zoals zelfgemaakte ketting, zn foute papieren stropdas dragen oid🤣)

2 jaar geleden

Onze kleine heeft op het KVD ook iets moois gemaakt. En ikzelf heb een biertje (een La chouffe'je) met een foto van onze kleine en tekst erop besteld 😊 Ben benieuwd hoe die reageert haha

2 jaar geleden

Hier matchende shirts met de baas en de echte baas. Zie ze er al helemaal in rondlopen haha. En nog een foto laten graveren van onze kleine man met een lieve tekst voor papa

2 jaar geleden

Een knutsel van kdv en hij krijgt een handmixer. Tsja.. dat wilde hij graag🙈

2 jaar geleden

Wij zijn zondag nog op weg terug van vakantie. Hierdoor niets vanuit kov omdat deze nog niets hadden gemaakt dus ik ben zelf met haar voor de vakantie aan de slag gegaan. We worden zondag wakker in een hotel met zwembad en uitchecken is om 12u. S avonds/einde middag gaan we hapje eten.

2 jaar geleden

Wij zitten gelukkig ook in een hotel. Ben geen ochtend mens dus kunnen zij lekker het ontbijtje regelen 🤣 Verder heeft onze dochter wat gemaakt op kdv en heb ik namens haar een kado gekocht. Het is een setje t-shirts waarop die van hem staat “de baas” en die van haar “de echte baas” hahaha

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ons zoontje heeft wel wat gemaakt op de wenochtend bij het kdv maar ik kan ...
Ben je nog aan de knutsel geweest? Zo te lezen wordt hij goed verwend 😍 Heb je voor hem een groen drankje bij het ontbijt? 😋

2 jaar geleden

Reactie op Mama-1994

Een knutsel van kdv en hij krijgt een handmixer. Tsja.. dat wilde hij graag ...
Een handmixer 😂 Al mijn foto cadeaus komen niet op tijd binnen dus heb nog een tondeuse besteld 🙈 Wilde hij ook graag 🤗

2 jaar geleden

Smorgens een lekker ontbijtje maken, als cadeau een gasbrander voor onder de nieuwe veranda.. en heb een hand en voetafdruk van mn zoontje gemaakt in zoutdeeg, ligt nog uit te harden😌

2 jaar geleden

Dit is het geworden! Hij slaapt nu nog, maar gisterenavond hebben we zijn favo gerecht gegeten omdat hij eind van de middag weer gaat rijden 🥰💙

2 jaar geleden

Dit is het bij ons geworden. Foto lijst met foto's en een geverft hart. Koekblik met foto en lekkere koekjes. De andere foto is wat ze gemaakt heeft op de opvang. Van een onderzetter hebben ze een soort sleutels kastje gemaakt.

Reactie op NinaLu

Ben je nog aan de knutsel geweest? Zo te lezen wordt hij goed verwend 😍 He ...
Nee ik heb het maar even erbij gelaten dat is toch zijn eerste eigen knutselwerkje dan ☺️ Het blauw/groene drankje was zeker weer aanwezig! 😃