13 Reacties

2 jaar geleden

Lijkt mij heel gezond om ook weer eens even alleen jezelf te hoeven verzorgen. Snap dat je de kleine zal missen, maar vooral wel doen zou ik zeggen! Als je het nu niet doet, dan wordt die drempel alleen maar groter om eens voor jezelf te kiezen. Veel plezier alvast!

2 jaar geleden

Schat het is 4 dagen. Dat kan jij vast goed gebruiken en daarnaast je dochterje kan dat echt wel hebben. Mijn dochterje gaat ook zo vaak logeren bij haar opa en oma. Vindt ze juist super leuk en is ook gezond voor de ontwikkeling. Ze kunnen niet altijd aan je blijven kleven. En jij bent meer dan alleen maar 24/7 mama. Jij bent en was ook een persoon voor je mama werd. Die persoon mag ook wel is wat tijd en aandacht krijgen. Ze zal je het je vast niet kwalijk nemen

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Schat het is 4 dagen. Dat kan jij vast goed gebruiken en daarnaast je docht ...
1000% dit. Gun jezelf ook iets! Je bent meer dan alleen een (als ik mag inschatten hele betrokken) moeder.

2 jaar geleden

ik moest laatst 4 dagen weg ivm met werk! daarvoor nog nooit een nacht weg geweest van de kleine! ik voelde me ook zoooo schuldig maar het viel echt mee toen ik een keer op pad was! en sindsdien slaapt hij ook door haha!

2 jaar geleden

Ik ben in mei ook een week met vriendinnen ooo vakantie geweest. Het was echt heerlijk! Natuurlijk ga je je kindje missen en dat is helemaal normaal. Maar bedenk ook dat het je waarschijnlijk ook echt goed zal doen. Even lekker opladen en alleen aan jezelf denken. Daar word je uiteindelijk ook een leukere moeder van!

2 jaar geleden

Toevallig gaan wij dit weekend met zijn 2en even er tussen uit. De kleine heb ik gisterenochtend al bij oma gebracht. Het is even gek om in een "leeg" huis te zitten op t moment. Maar we kijken er echt naar uit even quality time te hebben en even geen papa en mama te zijn. Ik ben ook al een weekend naar een festival geweest, de kleine bleef bij papa. Je hoeft je echt niet schuldig te voelen dat je iets doet voor jou! Jij bent ook belangrijk. En je dochtertje is in goede handen bij opa en oma. Ga lekker genieten!!

2 jaar geleden

Natuurlijk ga je haar missen en zij jou ook, maar dat maakt jou nog geen ontaarde moeder. Ik vind het juist super stoer en goed van je dat je ook tijd voor jezelf neemt! Ik denk dat alle moeders daar wel eens (lees: vaak) mee worstelen. Ga er maar vanuit dat je dochter het geweldig vindt om 4 dagen te worden verwend door opa en oma. Dit is ook weer een stapje in het proces van loslaten. Ik hoop dat je lekker gaat genieten van je welverdiende vakantie en je dochter bij terugkomst helemaal plat knuffelt. 😘

2 jaar geleden

Ga genieten! Even geen mama zijn. 😃

2 jaar geleden

Ooo ik snap het heel goed! Zo moeilijk om je kindje achter te laten. Maar jij bent er geen slechte moeder onder sterker nog: het kan heel goed zijn om even weer alleen bezig te zijn met jezelf een paar dagen. Laad jezelf zo goed mogelijk op zodat je bij thuiskomst weer een fantastische mama kan zijn. En je kindje? Die gaat jou ook missen natuurlijk maar ze houdt er echt niets aan over

2 jaar geleden

Ik begrijp dat het lastig is je kindje te moeten missen. Zelf ben ik voor mijn werk een paar keer in het buitenland geweest. Het langst voor 5 dagen. En heel eerlijk… Jij hebt er meer last van dan je kindje. Als ik jou was zou ik zeker gaan. Je verdient het om ook tijd zonder kindje te hebben en lekker aan jezelf te denken. Veel plezier!

2 jaar geleden

Blije mama blije kindje. Loslaten zit misschien niet in. Maar misschien wel accepteren van opkomende gevoelens en lekker gaan

2 jaar geleden

Ik ben zelf ook een paar daagjes pas geleden weg geweest en heb er echt van genoten.... Even weer tijd voor jezelf en je handen vrij hebben! Ja, tuurlijk ga je je meisje missen maar is bij opa en oma! 2 van de leukste mensen uit haar leven! Zal voor opa en oma ook genieten zijn met jouw kleintje! Komt echt goed! Denk aan al de dingen die je dadelijk weer even kan doen waar je nu niet aan toe komt! Uitslapen, drankje doen zonder dat je je in moet houden " want de kleine", niet je druk hoeven maken om slaapjes tijden en daar je hele schema op aanpassen... Even you time!

2 jaar geleden

Bedankt voor de reacties! Heel lief. Had ergens bevestiging nodig dat ik toch niet een erge fout maak 😅❤️