17 Reacties

2 jaar geleden

Ik vind veel landal parken heel geschikt. Zeker de wat oudere parken

2 jaar geleden

Wij zijn naar park "de zeeuwse kust" geweest en hadden daar een babysuite in het hotel. (Compleet ingericht met ledikant, commode, etc. en een keuken met magnetron). Voordeel voor ons, we konden s morgens aanschuiven bij het ontbijt buffet. Er was een zwembad, binnen en buiten, een speeltuin en je zit dichtbij het strand (5 minuten lopen) Ze hebben daar volgens mij ook huisjes, maar daar geen ervaring mee. Wij waren heel enthousiast! We zitten nu in Landal in een babybungalow dat is ook een aanrader!

2 jaar geleden

Hof van Saksen

2 jaar geleden

Reactie op FHWH

Ik vind veel landal parken heel geschikt. Zeker de wat oudere parken
Ik ook! Deze hebben ook vaak een speciale baby/minder bungalow

2 jaar geleden

Niet in Nederland maar CenterParcs Erperheide vond ik wel erg leuk voor de kleintjes.

2 jaar geleden

Wij vonden landal vennebos heel leuk! Binnenkort gaan we bartje uitproberen 🥳

2 jaar geleden

wij gaan over 2 weken naar port zelande 🥳

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

wij over 4 weken, ben er zelf nog nooit geweest en jullie

2 jaar geleden

Reactie op Bloemblaadje

Wij vonden landal vennebos heel leuk! Binnenkort gaan we bartje uitproberen ...
Wij zitten nu in het Vennenbos! Super. ‘T Loo en Twenhaarsveld is ook leuk

2 jaar geleden

In de meivakantie op wedderbergen gezeten, super leuk! Zitten nu op de tien heugten, ook een aanrader! Wel een tip, als je een chalet of bungalow huurt, hou er rekening mee dat niet overal een kinderbedje in past (in de slaapkamer). Dit zou ik dus wel even navragen of goed op letten.

2 jaar geleden

Reactie op Babygirljune

In de meivakantie op wedderbergen gezeten, super leuk! Zitten nu op de tien ...
Bedankt voor de tip😃

2 jaar geleden

Sprookjescamping is erg leuk. Verhuren ook chalets en caravans

2 jaar geleden

Wij waren laatst bij Landal Coldenhove. Vond ik echt een heel leuk park! Zit ook een buitenzwembad naast het park. En anders eens kijken naar capfun parken in Nederland!

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

Heeeeeeel leuk! 😍 ik ben stiekem een beetje jaloers🤭
Hof van Saksen was echt heel fijn(ook voor de ouders)! We zijn vorig jaar november geweest de prijzen vielen toen heel erg mee. Je hebt daar een binnen gedeelte met ballenbak en buiten veel speeltuintjes, er is een binnenbad met peuter gedeelte en ook een opvang voor als je even met zijn tweetjes bijv. een massage wil. De omgeving is ook heel mooi!

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Hof van Saksen was echt heel fijn(ook voor de ouders)! We zijn vorig jaar n ...
Eens!

2 jaar geleden

Reactie op Pasjuh

Als ik een tipje mag geven, mocht je van plan zijn naar het strand te gaan en niet van enorme drukte houden "strandopgang 8". Klein parkeerplekje, alleen en helling op de duinen in, bovenaan een wc gebouwtje en dan de duin weer af en je staat op een rustig strand met PRACHTIGE duinen!