24 Reacties
2 jaar geleden
Een kwast om het gezichtje mee in te smeren met zonnenbrandcreme zag ik voorbij komen. Heb ik zelf niet gebruikt maar had hem wel meegenomen. Hihi.
Voor in het vliegtuig Boekjes, Speeltjes, filmpjes. Wat eten/ drinken.
Speeltjes voor op de kamer, bij het zwembad.
Eigen bordje/Bestek/beker en neem Afwasmiddel mee om het schoon te maken( waren wij vergeten).
En de beste tip: laat alles los wat je thuis zou doen, eten is altijd anders dan ze gewend zijn, slaapjes op andere tijden.
Fijne vakantie 🍀
2 jaar geleden
Vuilniszakken is zeker slim maar ook daar te kopen.
Mijn tip(wij zijn al weer terug van 2 weken camperen) neem niets mee wat je ook daar kan kopen.
Luiers vond ik wel fijn om te hebben. Maar luierdoekjes hebben we voor maar een paar dagen mee genomen.
Afwasmiddel vond ik wel handig net als de flessenborstel.
Wij zaten op een camping en hebben een zwembadje van 60cm mee genomen, 2 emmers en hij was vol en kon ze bij de caravan lekker poedelen. Ze kon er ook zelf in en uit.
2 jaar geleden
Een herbruikbaar rietje in je tas/luiertas! Ik heb er altijd 1 bij, mocht ik zijn beker vergeten zijn of hij vind ineens het drinken wat er in zit niet lekker, heb ik altijd back up 😊👍🏻 ook zag ik op instagram dat iemand zo'n klein koffertje met van die vakjes (mijn vader gebruikt het bijv voor kleine moertjes en dopjes enzo) en die vul je met snacks! Handig voor in het vliegtuig!
2 jaar geleden
Vooral niet teveel speelgoed voor de heenvlucht. Neem wel de noodzakelijke dingen mee (voor mijn kindje van 1 jaar had ik: extra luiers, extra romper want explosies en hitte, flesje water, thermos, philly bus met kv, knijpfruit, billendoekjes, extra speen) en natuurlijk de reispapieren, lippenbalsem/ lipgloss, kauwgum, maandverband voor incontinentie, telefoon, oordopjes voor muziek. Eten en drinken kocht ik op de luchthaven dus lekker makkelijk.
2 jaar geleden
Afwasmiddel is toch overal te koop? Hier geen tips. Wij namen niks speciaals mee. Gewoon kleren, wat luiers voor onderweg en eerste dagen, slaapzakken, zn nunki laken en wat kleine speeltjes. Qua ritme hebben wij de slaaptijden van thuis aan gehouden maar hij was toen jonger. Nu zou ik daar anders mee omgaan.
2 jaar geleden
Reactie op Biancaaa
Dit is best gevaarlijk in combinatie met hitte 😉
Dacht ik ook. Maar schijnt goed te kunnen tegen zonlicht en warmte.
Aluminiumfolie kan ook in de oven, bbq of vuurkorf hè
2 jaar geleden
Eettip. Vraag in het restaurant om wat tomaat en pitabrood. Heerlijke maaltijd voor de kleine :)
2 jaar geleden
Wij gaan ook over drie weken naar griekenland! Rhodos om precies te zijn. Ben zo bang om het ritme los te laten, want ze doet het er zo goed op. Ik denk wel dat ik hem ga verlaten.. maar ook dat vind ik spannend.
Deze tips zijn mega handig! Zelf heb ik er geen. Nog niet eerder met een dreumes gereisd, mijn oudste was net twee toen we gingen vliegen, dat was natuurlijk anders.
2 jaar geleden
Ik neem een opvouwbare waterkoker mee in de koffer.
Zo kan in op de hotelkamer water koken voor een flesje en groentehap au bain marie erin opwarmen.
2 jaar geleden
Reactie op Nanda8
Nog een tip! Je hebt van deryan (als ik t goed heb) een verduisterde klambo ...
Kan je een linkje sturen?
2 jaar geleden
Geen nood als het er niet is, maar.. ik miste op vakantie een aardappelschilmesje. Om even een banaan oid in plakjes te snijden. Ze hadden in ons huisje op de camping alleen gewone messen en van die grote keukenmessen..
2 jaar geleden
Reactie op coco89
Wij gaan ook over drie weken naar griekenland! Rhodos om precies te zijn. B ...
Hier was ik ook bang voor.. maar wij hadden het geluk dat hij ‘s morgens later wakker werd dan thuis, dus dat automatisch alles naar later verschoof.
Toen wij thuis waren heeft het een paar dagen geduurd en pakte hij daarna het oude ritme weer op. Dus hopelijk gaat bij jullie alles net zo vlot.
Hele fijne vakantie en vooral; genieten! ☀️
2 jaar geleden
Reactie op coco89
Wij gaan ook over drie weken naar griekenland! Rhodos om precies te zijn. B ...
Toevallig!! Wij gaan ook over 3 weken naar Rhodos! Toevallig in Epsilon appartementen??
2 jaar geleden
Wij zijn eind april in Griekenland geweest. Ik heb potjes eten mee genomen omdat hij thuis om 17:00 uur eet en in het hotel begon het om 19:00. Ik heb het ritmee van thuis aan gehouden het was daar 1 uur later, dus in plaats van 19:00 uur na bed was het 20:00 in Griekenland. Hier ging alles heel goed. Nam wel nieuwe speeltje mee in het vliegtuig en zakje fruit voor de oren.
2 jaar geleden
Dit geldt misschien niet voor iedereen, maar wij nemen Oordoppen mee! Onze dame is super lief, maar ook heel intens en pittig. Als ze in slaap probeerd te komen huilt ze zo eerst een uur lang ontzettend, zonder dat wij er wat aan kunnen veranderen. Het oppakken en aandacht geven maakt het alleen maar erger. Wij merken dan dat wij gefrustreerd en langzaam aan gek worden. Dus met Oordopjes wordt dat een stuk minder. Misschien heb je er wat aan ☺️