8 Reacties

2 jaar geleden

Wij, er is geen magnetron in de kamer maar wel een waterkoker. Nou hebben wij die nooit gebruikt omdat wij zelf een kleintje hadden aangeschaft voor kos. Deze neem ik altijd mee vond ik hygiënischer. Misschien dit een tip. En veel plezier. Heerlijk van genieten.

2 jaar geleden

Wij zijn heel tevreden over vd Valk. Opgemaakt kinderbedje, doosje met douche-en badzeep voor de kleine. Idd geen magnetron, maar met de waterkoker ging het prima.

2 jaar geleden

Misschien een idee om een reis flesje met azijn mee te nemen zodat je de waterkoker kan ontkalken en kan opfrissen...

2 jaar geleden

Er zijn idd altijd waterkokers in hotelkamers. Maar je mag ook kraanwater gebruiken hoor

2 jaar geleden

Wij gaan altijd naar Van der Valk. Altijd goede kamers en schoon. En vriendelijk personeel. Wij zijn in september een weekend naar Van der Valk geweest met baby. Staat een waterkoker op de kamer. Die gebruikte wij.

2 jaar geleden

Reactie op Jessie1979

Misschien een idee om een reis flesje met azijn mee te nemen zodat je de wa ...
Komt verder niet in aanraking met de melk toch? Gewoon even een maatbeker ofzo meenemen en daar t kokend water en je flesje in zetten.

2 jaar geleden

Reactie op Ann_32

Komt verder niet in aanraking met de melk toch? Gewoon even een maatbeker o ...
Ja dat is helemaal een schoon idee

2 jaar geleden

Vaak is er wel een waterkoker op de kamer maar ik heb nog nooit een magnetron gezien. Wij hadden laatst een een suite geboekt en ook daar was geen magnetron. Wij hebben trouwens zelf een klein waterkokertje gekocht. Hygiënischer idee en ook voor volgende keren makkelijk mee te nemen.