17 Reacties

2 jaar geleden

Elke baby is anders. Ik zou er op reageren van "wauw snelle jelle" ofzoiets. Het is namelijk geen wedstrijd dus zou er verder niet teveel op ingaan. Ze zal trots zijn en dit willen delen. Staat misschien los van dat jullie niet kunnen komen?

2 jaar geleden

2 maanden? Daar geloof ik niet veel van. en waarom… dat begrijp ik ook niet. Misschien stukje concurrentie richting jouw baby? Vreemd.

2 jaar geleden

2 maanden maat 74? 😅 heftig...

2 jaar geleden

Ik snap helemaal je gevoel. Met 2 maanden is dit allemaal gewoon niet waar. Waarom zou ze dat doen? Ik vind het raar. Is het iemand die wel vaker dingen aandikt? Makkelijk praten, maar ik zou het laten gaan. Als ze het vaker doet in de toekomst misschien er een keer naar vragen, als het een goede vriendin is. Succes

2 jaar geleden

Ja ze dikt wel vaker dingen aan. En ik laat het ook gaan. Is geen discussie waard. Ik snap alleen niet zo goed waarom.. maar ben blij dat ik niet de enige ben 😅

2 jaar geleden

Reactie op Amve

2 maanden maat 74? 😅 heftig...
En bij geboorte maat 44. Groeit als kool 😋

2 jaar geleden

Reactie op Mel2190

Ja ze dikt wel vaker dingen aan. En ik laat het ook gaan. Is geen discussie ...
Onzekerheid? Gevoel dat ze iets te bewijzen heeft? 🤷🏼‍♀️ Het is jammer dat ze het gevoel heeft dit te moeten doen, want het is zeker niet nodig. Wanneer jullie wel komen zien jullie vanzelf dat het nog geen maat 74 heeft etc, dus het houdt ook geen stand 😅

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Onzekerheid? Gevoel dat ze iets te bewijzen heeft? 🤷🏼‍♀️ Het is jammer d ...
Nee elk kind is goed zoals die is he. Wat ie ook wel of niet kan. En stand houd het dan niet inderdaad

2 jaar geleden

Reactie op Mel2190

Nee elk kind is goed zoals die is he. Wat ie ook wel of niet kan. En stand ...
Precies dit. Succes meid. Het lijkt mij best irritant.

2 jaar geleden

Reactie op KimH89

Precies dit. Succes meid. Het lijkt mij best irritant.
Tnx!!

2 jaar geleden

Ik zou zeggen, bel de krant vriendin 🦧😁

2 jaar geleden

Ik zou “nep” terug doen, van wow wat goed! Heb je wat filmpjes? Ben wel benieuwd! 😂

2 jaar geleden

Ach opzich zal iedere baby van 2 maanden maatje 74 passen, misschien lekker luchtig met dit weer ☺️.

2 jaar geleden

Ik zie het nut niet in van haar berichtjes, maar ook niet waarom het je dwars zou zitten? Het zou inderdaad heel wonderbaarlijk zijn, maar wat boeit het dat ze dat stuurt? 😊 Maar jij kent haar beter dan ik. Ik zou denken ach prima. En sturen fijn dat het goed net jullie gaat we hopen jullie alsnog binnenkort te zien. Wellicht kun je face to face het gesprek aangaan of er meer achter zit. Het bluffen zou ik me verder niet te druk om maken 😊

2 jaar geleden

Ik denk dat ze een beetje teleurgesteld is dat je niet kan komen, en dat ze heel trots is op haar kleintje en haar graag met jullie kennis had laten maken. Misschien onbewust soort van “dit moet je allemaal missen omdat je niet op bezoek komt”? Ook nog wel redelijk kort na de bevalling, wellicht ook een beetje onder invloed van de hormonen nog?

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Ik denk dat ze een beetje teleurgesteld is dat je niet kan komen, en dat ze ...
Dit denk ik ook, goed verwoord 👌🏼 Helemaal als het haar eerste kindje is dan is het best laat om ‘pas’ na twee maanden te komen kijken (niet aanvallend hoor maar probeer het vanuit haar te bekijken). Ik zou haar gevoel benoemen en zeggen dat je de kleine graag heel snel kunt ontmoeten. Maar snap je zeker wel hoor, vrouwen zijn malle wezens met heel wat hersenspinsels aangestuurd door die onbegrijpelijke hormonen 😅

2 jaar geleden

Hahah vriendin van mij deed dit ook toen dr kind 2 maanden was. Met dat rollen ook. Zei ze kijk hij kan al rollen maakte ze een filmpje dat ie letterlijk op zn zij gelegd word en als t ware omvalt naar zijn rug. Ik was net zwanger toen dus er was nog geen wedstrijd van te maken überhaupt. Maar ze doet t nu nog steeds 1,5 jaar later wat ie allemaal al wel niet kan (wat ie dus niet kan). Snap ook niet zo goed waarom.