18 Reacties

2 jaar geleden

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Maar ze eet zo te lezen hartstikke goed. Ligt er even aan hoe oud ze is, maar tot 1 jaar is melk het belangrijkste wat ze binnen krijgen. Als ze dan een keer niet een groente hap enzo eet, is dat helemaal niet zo erg. Zeker met de hoeveelheden die jouw dochtertje eet. (Ik vraag me nu af of mijn zoontje niet te weinig krijgt 😂 die krijgt echt een heel stuk minder. Hij is bijna 8 maanden)

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet heel af en toe ook zn groentehapje op.. lijkt me niks om je zorgen over te maken. Wij hebben toch ook weleen geen zin haha!

2 jaar geleden

Nora heeft een paar dagen geen fruit gegeten, kreeg het er echt niet in. Sinds gisteren eet ze weer 🤷‍♀️ verder niets gebeurd of veranderd. Misschien even geen zin of tandjes.

2 jaar geleden

Reactie op Ritualslj

Dat kan ik me heel goed voorstellen dat je er onzeker van wordt. Maar ze e ...
Zo stom hè! Ze is 7 maanden en is nu ook maar 1 avond.. ze is wel echt al even verkouden maar het ging er gewoon goed in tot vandaag

2 jaar geleden

Reactie op SamJesse

Nora heeft een paar dagen geen fruit gegeten, kreeg het er echt niet in. Si ...
Echt hè! Konden ze het maar gewoon zeggen hahah. Haar 2 onder tanden zijn al door dus misschien gewoon geen trek??? Of te moe?

2 jaar geleden

Reactie op Simoon5

Mijn zoontje eet heel af en toe ook zn groentehapje op.. lijkt me niks om j ...
Nee is ook zo, maar omdat ze het eigenlijk altijd wel eet… maar inderdaad misschien gewoon geen zin

2 jaar geleden

hier eet ze sinds een paar dagen ook haar brood niet meer goed en der groente hap maar met vlagen. ook de pap fles wordt geweigerd, ze is nu wel ook ziekjes Groente hap wordt hier sws niet altijd die 200 gram gegeten maak me daar soms ook best zorgen om gezien het feit dat ze met 4 maanden al volledig mag mee eten 😅

2 jaar geleden

Mijn dochter ar de laatste paar dagen ook niet der groenten. Vanavond heeft ze gewoon met de pot meegegeten, met ons aan tafel en toen at ze opeens. Misschien dat ze daar behoefte aan heeft ?..

2 jaar geleden

Reactie op RomyBr

Echt hè! Konden ze het maar gewoon zeggen hahah. Haar 2 onder tanden zijn ...
Ja kan allebei, of er komen nieuwe tanden aan. Haha ja dat was veel makkelijker geweest als ze het konden zeggen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje eet al sinds 1,5 week ineens z'n groente hap niet meer. Maak als z'n favorieten maar niks gaat erin. Kan bij sprong 6 horen, of mogelijk tandjes onderweg. Ik maakte me ook ontzettend druk, zeker omdat ie daarnaast ook z'n flessen ging weigeren, die drinkt ie nu gelukkig weer goed. Ik ga er maar vanuit dat het een fase is, ze kunnen best een tijdje met minder eten.

2 jaar geleden

Reactie op G_F

Mijn zoontje eet al sinds 1,5 week ineens z'n groente hap niet meer. Maak a ...
Noé had dit 1,5 week geleden ook toen kwam er bij haar een tandje bij..

2 jaar geleden

Reactie op SamJesse

Ja kan allebei, of er komen nieuwe tanden aan. Haha ja dat was veel makkeli ...
Ik moet het maar gewoon even uit me hoofd zetten denk ik. Het is ook echt alleen vandaag. Dus ze zal wel gewoon geen honger hebben (hoop ik)🙄

2 jaar geleden

Reactie op RomyBr

Noé had dit 1,5 week geleden ook toen kwam er bij haar een tandje bij..
Ja hij heeft al een paar spuitluiers gehad en rode wangen, maar nog geen tandje te zien haha, maar zit er op te wachten

2 jaar geleden

Heeft ons meisje ook wel eens. Eet eigenlijk altijd goed maar laatst wilde ze ook haar groente niet. Hebben der toen een maisvinger gegeven en ze is lekker nog even gaan spelen. Voor het slapen nog bij mij gedronken en de volgende dag weer vrolijk en alles goed gegeten. Niets aan de hand dus. Had gewoon een keer wat minder honger denk ik. Hebben wij ook wel eens toch...

2 jaar geleden

Reactie op Saar-Jo

Heeft ons meisje ook wel eens. Eet eigenlijk altijd goed maar laatst wilde ...
Thanks! Dit had ik echt even nodig!

2 jaar geleden

Melk blijft het belangrijkste en je kindje geeft aan hoeveel het erbij kan en wil hebben. Is het een dag minder dan zal het lichaampje verzadigd zijn of zich bezig houden met groei of een ontwikkeling, daarna zal het weer gewoon gaan eten. Ik zou me niet te druk maken. Ik had bij m’n eerste een keer ‘s nachts de warme hap nog gegeven omdat ze heel vroeg de nacht in was gegaan 🙈 Dus ik snap je zorgen wel hoor 😊

2 jaar geleden

Hi! Ik snap je onzekerheid. Maar als ik je schema zie krijgt je dochtertje genoeg binnen. Mijn zoontje krijgt ‘s ochtends en ‘s avonds 180cc en de twee flessen overdag 150cc. Verder hetzelfde

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hi! Ik snap je onzekerheid. Maar als ik je schema zie krijgt je dochtertje ...
Bij ons net zo.. en dan eet hij ook echt niet altijd z'n fruit en groenten op hoor. Vaak maar de helft. Bovenstaande porties lijken me meeeer dan voldoende!