9 Reacties

2 jaar geleden

Mijn meisje ook de laatste dagen. Ze zit nu 3 dagen voor sprong 8. Ze kan er ook iets eerder in vallen natuurlijk.

2 jaar geleden

M’n dochtertje van 11 maanden heeft hetzelfde. Vandaag had ze weer een soort van goede dag, maar dit kan morgen weer anders zijn. Weer zo’n fase denk ik😟

2 jaar geleden

Reactie op Mariianne_MilouLiva

Mijn meisje ook de laatste dagen. Ze zit nu 3 dagen voor sprong 8. Ze kan e ...
Ja, het is wel echt sprongetjes gedrag, de andere sprongen zijn hier ook intens beleefd, maar hij is nu 48 weken en die sprong begint pas met 50,5 week.. dus lijkt me wel erg vroeg dan! En het donderwolkje is pas bij 53 weken🤔

2 jaar geleden

M’n dochtertje van 11 maanden heeft hetzelfde. Vandaag had ze weer een soor ...
Tja die fases dus.. 80% van de tijd is er een moeilijke fase volgens mij. Man man, ik ben nog lang niet toe aan een 2e, ik trek 1 kind al niet😔

2 jaar geleden

Hier is het ook zo.. niets is goed🙄 spelen issie ns 5 min zat en dan is het krijssen totdat ik hem oppak, maar dat vind die dan ook weer nix.. erg lastig als je deels vanuit huis werk😅

2 jaar geleden

Reactie op Simoon5

Hier is het ook zo.. niets is goed🙄 spelen issie ns 5 min zat en dan is he ...
Oooh zo vreselijk herkenbaar🥴 zo vervelend dat ze niet even kunnen zeggen wat ze dan wel willen!😲

2 jaar geleden

Oh wacht, ik ben gaan googelen en nu zie ik dat sprong 7 de '11 maanden sprong' is.. alleen het gekke is, voorin het boek zit een kalender en daar is sprong 7 van week 41,5-46,5 en vervolgens staat er bij het hoofdstuk van sprong 7: lief en leed rond 46 weken ofwel bijna 11 maanden. Dus een beetje onduidelijk. Maar de kans is dus best dat dit dan sprong 7 gedrag is..

2 jaar geleden

Ik heb ook een zoon van 6 en ervaarde met hem dat eerste jaar ook zo heftig, onze jongste zoon wordt 9 juni een jaar. Nu dat ik weet dat het eerste jaar pittig is maakt het veel dragelijker… na een jaar wordt het echt makkelijk vind ik :-)

2 jaar geleden

Reactie op loeslulu

Ik heb ook een zoon van 6 en ervaarde met hem dat eerste jaar ook zo heftig ...
Oh ik hoop ook echt dat wij dat ook mogen gaan ervaren! Als ik terug kijk heb ik zo weinig kunnen genieten het afgelopen jaar.. niet dat het allemaal maar rozengeur en maneschijn moet zijn in het leven, maar ik had wel gedacht dat ik meer zou genieten dan dat ik nu doe en gedaan heb. Heb je nu van je 2e zoontje wel meer kunnen genieten of was het weer net zo pittig? Alleen dat je dan weet dat het makkelijker gaat worden?