9 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel in mijn werk in de GGZ. Als ik je verhaal zo lees denk ik aan PTSS, post traumatische stress stoornis en er zijn prima behandelingen om zaken te leren een plek te geven en te verwerken.

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel in mijn werk in de GGZ. A ...
Ik sluit me aan bij het gedeelte van ptss. Voor de TS: Ik heb de diagnose dus ook gehad en heb eerst zo’n 3 maanden gesprekken gehad met een praktijkondersteuner (psycholoog in de huisartsenpraktijk) en heb alsnog voor een doorverwijzing gevraagd omdat ik toch echt in een depressie begon te raken. Momenteel gaat het gelukkig beter, maar de trauma’s zitten er nog wel in die ik graag verwerkt wil hebben. Ik begin volgende week waarschijnlijk met m’n eerste EMDR-therapie. Heel veel succes! Wees lief voor jezelf❤️

2 jaar geleden

Reactie op Leann3x

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, maar wel in mijn werk in de GGZ. A ...
Bedankt je reactie, ik zal maandag de dokter bellen voor een gesprek. Ik heb even gekeken en niet kunnen concentreren en snel boos/gestrest zijn staat inderdaad in het rijtje.

2 jaar geleden

Ik sluit me aan bij het gedeelte van ptss. Voor de TS: Ik heb de diagnose ...
Bedankt! Wat vervelend… gelukkig dat het beter gaat en veel succes met EDMR ❤️

2 jaar geleden

Bedankt! Wat vervelend… gelukkig dat het beter gaat en veel succes met EDMR ...
Graag gedaan! Ik vind het voor jou ook vervelend dat je hetzelfde ervaart. Weet dat er een oplossing is! Heb je mensen of iemand waarmee je kunt praten over hoe je je voelt? Dankjewel☺️

2 jaar geleden

Graag gedaan! Ik vind het voor jou ook vervelend dat je hetzelfde ervaart. ...