3 Reacties

2 jaar geleden

Ik kan helaas geen advies geven maar voel ontzettend met je mee. Onze dochter is ook om de week ziek en heeft nooit goed geslapen. Mag al in mn handjes knijpen als ik een nachtje 6 uurtjes slaap krijg. Het lijkt niet zo (iedereen om ons heen heeft ook kindjes die vanaf de geboorte doorslapen en allemaal leuke dingen doen enz) maar we zijn niet de enige. Als ik het mag geloven hebben wij straks makkelijke kinderen. Daar moeten we maar wat solaas in vinden. En natuurlijk extra proberen te genieten als het wel goed gaat 💛

2 jaar geleden

Ik voel ook met je mee, ons zoontje is niet persé vaak ziek maar hij heeft wel heel fel reflux, een maagklep die niet volgroeid is, veel last van zijn darmpjes, koemelkeiwit allergie,.. en slaapt dus ook nooit door, in tegendeel hij is heel vaak wakker 's nachts. Slopend is het. Ik hou me al maanden 'flink en sterk ' maar heb het gevoel dat dit echt wel op is. En toch blijven we doorgaan. Elke keer hopen we dat we het gevonden hebben en dat hij nu wél zal doorslapen, van bv naar kv, medicijnen, bedje schuin, osteopaat, andere melk, en en en,.. We hebben al zo vaak een ander plan van aanpak gehad waarbij ik hoop had! En 9,5 maand later zit ik hier nog steeds met een huilende baby die pijn heeft elke nacht op mijn schoot te troosten. Geen netwerk om op terug te vallen, niks. Ik hoop dat ik snel op deze periode terug kan kijken en trots zijn dat we dit hebben overwonnen. Zelfzorg is bijzaak geworden, dagen doorspartelen en gedaan krijgen wat moet, zorgen voor die lieve kleine man, gewicht willen verliezen maar da's het laatste waar ik energie voor heb, niet durven en willen klagen naar de buitenwereld. Frustratie voelen. Zwak voelen. Maar gelukkig loopt elke dag mijn hart over van liefde ❤️

2 jaar geleden

Veel sterkte en kracht aan alle mama's die in dit zware schuitje zitten ❤️