Zoals de titel al zegt: vanaf de geboorte van ons zoontje (nu 9,5 maand oud) is hij om de anderhalve week wel ziek: koorts, snipverkouden, krentenbaard, 2x waterpokken, 2x dubbele oorontsteking enz. Ook zijn de nachten van begin af aan al slopend. Hij wordt zeker 4x per nacht wakker en huilt dan hysterisch, alsof hij gedroomd heeft. Ik vind het zo zielig voor hem en inmiddels ook een beetje voor onszelf..
Om eerlijk te zijn is mij dit echt gaan opbreken. Ik ben dagelijks zó moe. Ik kán soms gewoon echt niet meer en ben zelf ook om de haverklap ziek. Ik lig op dit moment in bed met koorts en een keelontsteking. Voorheen was ik letterlijk nooit ziek. En dan zie ik andere stellen met een baby die dan veel meer aan het genieten zijn, waar alles lekker loopt, de baby de nacht doorslaapt en zelden ziek is. Jaloersmakend! Dan vraag ik me af wat wij verkeerd doen, terwijl ik me ook wel kan bedenken dat ieder kindje anders is. Ik wil zo graag meer genieten, maar ik vind het om eerlijk te zijn voornamelijk mega zwaar en moet m’n best doen om steeds positief te blijven. We hebben weinig mensen om ons heen (familie woont op anderhalf uur rijden) die op kunnen passen.
Ik weet niet zo goed wat ik wil met dit berichtje, misschien gewoon even van me afschrijven en herkenning vinden 😊