Hi meiden,
Ik moet even wat van me af schrijven. Onze kleine man wordt aanstaande zaterdag 1 jaar. Ik wilde het heel graag vieren, maar mijn vriend zag dit allemaal niet zo zitten (hij krijgt het toch nog niet mee / alleen maar gedoe blabla) hij heeft me overgehaald om het alleen met onze ouders/broers/zussen te vieren. Echter heeft bijna iedereen afgezegd (wel met legitieme redenen overigens) en komen nu alleen mijn ouders. En ik voel me hier dus zo rot over😭 allemaal slingers in huis gehaald en taart besteld voor jan***. Had ik maar naar mezelf geluisterd en gewoon iedereen die ik wilde uitgenodigd.. Ben in staat om m'n ouders ook maar af te zeggen en gewoon helemaal niks te doen. Ik weet wel dat die kleine dit allemaal nog niet mee krijgt, maar mijn moederhart doet er zeer van, hij wordt maar één keer 1😔
Sorry voor deze zeur topic, maar moest het echt even kwijt! Xx
Anders stuur je toch iedereen last minute gewoon een uitnodiging? Via de WhatsApp iedereen die je maar kan bedenken.
Gewoon lekker impulsief. Doe is gek. Hij wordt maar 1 keer 1 en dit is meer om de bevalling te vieren
Ik zou ook gewoon nog mensen appen die je eigenlijk wilde uitnodigen. Taart en versiering is er toch al! dus wie er dan wel kan komen.. is alleen maar meegenomen en des te gezelliger!
Eens met de andere twee dames! Gewoon lekker impulsief en last minute iedereen appen die jij erbij wilde hebben en de rest op je af laten komen. Je wilt zelf natuurlijk ook genieten van de dag omdat het voor jou ook even een emo dagje kan worden. Je kindje wordt maar 1x 1 dus pak het moment!
Thanks voor de adviezen dames😊 denk inderdaad dat ik gewoon nog wat appjes ...
Goedzo, gewoon doen! Vooral om de herinneringen die vast worden gelegd met foto’s en video’s. Als ze ouder worden kunnen ze ernaar terug kijken , dat is toch erg leuk 🥰