7 Reacties

2 jaar geleden

Anders stuur je toch iedereen last minute gewoon een uitnodiging? Via de WhatsApp iedereen die je maar kan bedenken. Gewoon lekker impulsief. Doe is gek. Hij wordt maar 1 keer 1 en dit is meer om de bevalling te vieren

2 jaar geleden

Ik zou ook gewoon nog mensen appen die je eigenlijk wilde uitnodigen. Taart en versiering is er toch al! dus wie er dan wel kan komen.. is alleen maar meegenomen en des te gezelliger!

2 jaar geleden

Eens met de andere twee dames! Gewoon lekker impulsief en last minute iedereen appen die jij erbij wilde hebben en de rest op je af laten komen. Je wilt zelf natuurlijk ook genieten van de dag omdat het voor jou ook even een emo dagje kan worden. Je kindje wordt maar 1x 1 dus pak het moment!

2 jaar geleden

Ik zou ook last minute gewoon mensen uitnodigen. Sluit me aan bij de andere reacties

2 jaar geleden

Mannen.. zijn ook allemaal hetzelfde haha😋 toch super speciaal, zijn 1e verjaardag!! Lekker mensen appen of ze komen

2 jaar geleden

Thanks voor de adviezen dames😊 denk inderdaad dat ik gewoon nog wat appjes ga uitsturen! Of manlief nou wil of niet😜

2 jaar geleden

Reactie op MamaToBe11

Thanks voor de adviezen dames😊 denk inderdaad dat ik gewoon nog wat appjes ...
Goedzo, gewoon doen! Vooral om de herinneringen die vast worden gelegd met foto’s en video’s. Als ze ouder worden kunnen ze ernaar terug kijken , dat is toch erg leuk 🥰