Hoi hoi!
Onze kindjes beginnen langzaam richting de 1 jaar te komen. En bij mij op de opvang is het gebruikelijk om dan dingen uit te delen. Afgelopen tijd zie ik de creatiefste dingen langskomen. Ik ben wel creatief maar ik weet niet of ik de tijd heb om helemaal uit te pakken. Daarnaast heb ik ook weinig inspiratie.
Wat gaan jullie doen? Hebben jullie tips.
Wel super gaaf dat de kleine dan al 1 is. Je knippert met je ogen 😅..
Ik dacht eigenlijk aan van die leuke uitdeel zakjes met een koekje en een bellenblaas ofzo. Lekker simpel maar op ali express heb je van die hele leuke uitdeel zakjes haha
Idd hier ook bellenblaas met een koekje. Heb voor de bellenblaas zelf een label gemaakt die ik er om heen ga doen en pak het dan in folie samen in met een ballon erbij😄
Ik zat te denken aan een klein emmertje voor op strand met een bellenblaas, van de Hema, heeft hele leuke kleine gekleurde, zitten per 6 verpakt geloof ik, en een koekje of baddiertje er nog in. En een leuk simpel kaartje eraan!
Ik ga hiervoor denk ik! Onze zoon is echt dol op bananen en persoonlijk vind ik het wel een fijn idee om zo min mogelijk plastic etc. te gebruiken. De veertjes maak ik denk ik gewoon van papier.
Ik ga hiervoor denk ik! Onze zoon is echt dol op bananen en persoonlijk vin ...
Ooo ik vind deze wel erg leuk!!
Mijn kleine man eet nu al een maand alleen maar z'n avondeten op als er geprakte banaan door zit. Uitgevonden door de opvang. Dus gelijk een mooie knipoog naar die gekke afwijking ;)
Ik weet nog niet wat ik wel ga geven, maar in ieder geval geen weggeef dingen. Al die kleine prul die in veel gevallen in de prullenbak belanden vind ik heel erg zonde.