14 Reacties

2 jaar geleden

Ik dacht eigenlijk aan van die leuke uitdeel zakjes met een koekje en een bellenblaas ofzo. Lekker simpel maar op ali express heb je van die hele leuke uitdeel zakjes haha

2 jaar geleden

Idd hier ook bellenblaas met een koekje. Heb voor de bellenblaas zelf een label gemaakt die ik er om heen ga doen en pak het dan in folie samen in met een ballon erbij😄

2 jaar geleden

Ik zag dat je van die uitdeelboekjes hebt van bijv Nijntje of Woezel & Pip. Ik denk dat ik die ga geven.

2 jaar geleden

Ik zat te denken aan een klein emmertje voor op strand met een bellenblaas, van de Hema, heeft hele leuke kleine gekleurde, zitten per 6 verpakt geloof ik, en een koekje of baddiertje er nog in. En een leuk simpel kaartje eraan!

2 jaar geleden

Reactie op Tessa1989

Ik zag dat je van die uitdeelboekjes hebt van bijv Nijntje of Woezel & ...
Ja die uitdeelboekjes zijn altijd een hit! Die ga ik denk ik ook doen 🤗

2 jaar geleden

Ik ben inspiratieloos, volg graag. Op onze opvang is geen eten toegestaan

2 jaar geleden

Een mini strandsetje. Leuk voor de zomer en blijft gewild bij alle kinderen. Ze liggen elk jaar bij de Wibra en Zeeman.

2 jaar geleden

Ik ga hiervoor denk ik! Onze zoon is echt dol op bananen en persoonlijk vind ik het wel een fijn idee om zo min mogelijk plastic etc. te gebruiken. De veertjes maak ik denk ik gewoon van papier.

2 jaar geleden

Reactie op Suus31

Ik ga hiervoor denk ik! Onze zoon is echt dol op bananen en persoonlijk vin ...
Ooo ik vind deze wel erg leuk!! Mijn kleine man eet nu al een maand alleen maar z'n avondeten op als er geprakte banaan door zit. Uitgevonden door de opvang. Dus gelijk een mooie knipoog naar die gekke afwijking ;)

2 jaar geleden

Ik zag laatst een minipuzzeltje voorbij komen met een doosje rozijntjes erbij .. kei leuk

2 jaar geleden

Bij de ikea verkopen ze vingerhoedjes met dieren erop. Deze op een lange vinger en uitdelen maar.

2 jaar geleden

Ik weet nog niet wat ik wel ga geven, maar in ieder geval geen weggeef dingen. Al die kleine prul die in veel gevallen in de prullenbak belanden vind ik heel erg zonde.

2 jaar geleden

Wij doen zoiets denk ik🙈😅

2 jaar geleden

Reactie op NinaLu

Ja die uitdeelboekjes zijn altijd een hit! Die ga ik denk ik ook doen 🤗
Ik heb die ook besteld! Bij bol.com 10 uitdeelboekjes voor 10€. En je hebt Nijntje / Woezel & Pip / dikkie dik / kikker echt veel opties