11 Reacties
2 jaar geleden
Wij ook gewoon klein, lekker thuis, geen thema, wat ballonnen en slingers met een taartje en gewoon wat hapjes met onze naasten familie/vrienden.
2 jaar geleden
Op zijn verjaardag alleen met mama en papa, de dag erna (zaterdag) alleen familie. Op de uitnodiging staat van 13:00-17:00, zal vast iets uitlopen maar dan kan de kleine iig op tijd naar bed!
Alleen familie is in dit geval wel zo’n 21 man als iedereen komt 😅 we doen het gewoon thuis. Ik denk dat ik zelf (met hulp van mijn moeder en wellicht broertje) ga koken, taart wil ik bestellen maar weet niet welk thema. Heb al wel wat ballonnen besteld die ik wil vullen met helium, alleen nog wat slingers halen. Misschien dat ik nog twee mini taartjes bak voor zoonlief om mee te eten 😃
2 jaar geleden
Wij gaan het thuis vieren, heb een grote achtertuin van 13 bij 6.
Alleen met familie zitten we al op 50 man, of iedereen ook gaat komen weten we nog niet.
Ga tafels en stoelen huren. Ook een springkussen voor de kids.
Daarnaast ben ik van plan om het van 15:00-18:00 te houden. Met een leuke thema backdrop en een thema taart.
Dames in de familie stellen standaard vaak voor om hapjes of wat anders te maken, wordt wel besproken wie wat maakt. En dat als lopend buffet met alle benodigdheden erbij zodat ik of mijn man niet de vragen krijg heb je dit heb je dat. Ook hetzelfde qua drinken, een aantal flessen op elke tafel met bekers erbij zodat iedereen zelf kan inschenken wat ie wilt drinken. Met wat borrelnootjes en chips erbij. Van te voren ook alles klaar zetten in de keuken zodat het alleen naar de tuin gebracht hoeft te worden en niet op dat momemt gedaan moet worden.
Meestal als er wat overblijft wordt dat ook meegenomen door familieleden, zo wordt er ook (bijna) nooit iets weggegooid.
Op deze manier zijn we toch meer aan het genieten dan alleen maar dingen aan het regelen.
2 jaar geleden
Wij vieren het thuis en doen het zoals bij ons zelf.
Vanaf een uur of 3, svondeten en dan gaat iedereen weer werd rond 8u.
Thema zijn dieren, want ze houd van dieren. 😄 wat slingers en ballonnen, taart etc.
2 jaar geleden
Wij vieren het thuis en doen het zoals bij ons zelf.
Vanaf een uur of 3, ...
Werd = weg*
2 jaar geleden
Thuis in de achtertuin (16mtr lang) van 1430 tot 1800 uur, zonder thema, met naaste familie en vrienden (geloof dat we op 30man zitten?), simpel smash taartje voor hem (gemaakt door mijn zusje. Biscuitbodem, wat slagroom en fruit erop) en voor de visite een grote foto taart van de hema + cupcakes voor de kleintjes. Wat versieringen, hem een verjaardagsmuts op en gewoon leuke kleding uit zijn kast wat dingetjes op tafel, zelf service en dan vindt ik het wel prima. Ga de eerste verjaardag van mijn zoontje niet de hele tijd bezig zijn met iedereen eten en drinken te geven 😅💁🏻♀️
2 jaar geleden
Wij hebben het verdeeld en pakken het niet al te gek aan.
De (overgroot)opa’s en (overgroot)oma’s uitgenodigd voor een kleine lunch en taartje. Hierna gaat hij dan gewoon lekker naar bed. Selectief groepje vrienden (met kinderen) hebben we vanaf 16u uitgenodigd doen dan met hapje en drankje. Kids maak ik evt. broodje knakworst denk ik. Hoop dat we lekker de tuin in kunnen.
Verder dan paar slingers en ballonnen, niet al te gek. Voor de kids nog kleinigheidje om mee naar huis te nemen.
Met sommige vrienden zullen we misschien nog even lekker naborrelen als hij (en de andere kids) weer in bed liggen savonds.
2 jaar geleden
Wij vieren het in 2 dagen voor vrienden en familie van 14.00 tot 17.00. Hopelijk kunnen we het in de achtertuin vieren. Verder taart, hapjes, nootjes etc.
2 jaar geleden
Wij doen alleen familie, maar dat is al 40 man pff. We hebben zaterdags vanaf 15u in de uitnodiging gezet. Vieren het lekker in de tuin, evt met partytent. Veel familie komt ook van ver, dus blijven eten. Maar het wordt lekker simpel, 2 grote pannen soep met broodjes. Verder gewoon wat standaard hapjes, frisdrankjes en wat bier.
Verder heb ik een leuke taart in hertjes thema besteld, en gaan we de boel daarop passend versieren. “One-deer-full”.
En mocht de kleine moe worden, en het niet trekken. Dan gewoon lekker een dutje, en/of savonds ook gewoon normale tijd naar bed. Moeten mensen maar begrijpen! En ook speciaal zaterdag als dag gekozen, zodat we zondag allemaal kunnen bijkomen hahah.