28 Reacties
2 jaar geleden
Wij hebben dit setje van Kirei Sui voor onze dochter. Ben normaal niet van dit soort zoet sappige jurkjes maar het thema van haar feestje is Sweet One en haar vader vind het helemaal geweldig 😆
2 jaar geleden
Ben ik zn gek mens als ik niet wist dat dit n ding was? Ik dacht ik trek gewoon n leuk setje uit de la en bewaar die dan als herinnering aan zn eerste verjaardag. Ik heb er serieus niet over nagedacht om iets speciaals te kopen voor m! Maar mochten jullie leuke ideeën voor jongens hebben, graag!
2 jaar geleden
Ze word ook in juni 1 jaar dat kleedje gaat ze aan doen dan kan ze het daarna ook nog is aan doen na haar verjaardag
2 jaar geleden
Ik heb dit jurkje van Feetje gekocht. Ben benieuwd hoe wit die nog is aan t eind van de dag 🤣
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Ben ik zn gek mens als ik niet wist dat dit n ding was? Ik dacht ik trek ge ...
Haha nee joh😛 Voor jongens is het eigenlijk heel simpel, ik heb een shirtje met tekst erop. Wordt wss ook wel vies misschien die dag, maar dan trekt ie ook iets leuks aan uit de kast.
Hier een paar voorbeeldjes van pinterest.
2 jaar geleden
Reactie op BabyMaehley
En deze
Schattige jurkjes! Waar heb je deze van?
2 jaar geleden
Reactie op Bloemblaadje
Ben ik zn gek mens als ik niet wist dat dit n ding was? Ik dacht ik trek ge ...
Het is pas een ding als je het een ding maakt :-) Mijn zoon heeft een kast vol leuke kleding, dus daar krijgt hij een mooi setje van aan. Ik heb zelf op mijn eigen verjaardag of met feestdagen ofzo ook een favoriete dagelijkse outfit aan. Daar koop ik ook niets speciaal voor. Ik geef er simpelweg niet om. Maar als je dat wel doet, zeker de mooiste jurk/set uitzoeken en kopen!
2 jaar geleden
Reactie op daphnepindakaas
Schattige jurkjes! Waar heb je deze van?
Babygarden 😊
2 jaar geleden
Reactie op Pan-Pan
Is dat niet te warm?
Nou ik vier het in de tuin.
Ik ben zelf in april jarig en mijn zus is van 20 juni. En we hebben vaker met mijn verjaardag mooi weer gehad dan mijn zus der verjaardag. Mijn dochter is 18 juni jarig. Dus ik kijk het aan.
En als je naar de gemiddelde weerstatistieken van de Bilt kijkt is het rond die datum meestal 18-20 graden.
Maar het is NL dus het kan alle kanten op 😊 vorig jaar regende het in ieder geval de hele dag toen ze geboren werd en de week ervoor was t stralend weer 😅