23 Reacties
2 jaar geleden
Hier alleen verlatingsangst bij het wegbrengen naar de opvang. Als ze voor 1.5 uur naar oma gaat is er niks aan de hand.
2 jaar geleden
Zeker. Sinds een paar dagen hier lastig naar bed te brengen, vooral de avond. Zijn afgelopen dagen ruim 2 uur bezig.. zodra ik een stap zet om weg te lopen begint hij te krijsen.
Ook het wegbrengen naar opvang is sinds 3 weken krijsen, zo zielig.
2 jaar geleden
Van de week maakte ik het mee toen ik hem naar de opvang bracht. Nog nooit meegemaakt daar haha. Heel even een pruillipje. Hopelijk word het niet erger dan dit 😂🙈 De dag erna was er weer helemaal niks aan de hand. De ene dag lijkt ie er iets meer last van te hebben dan de andere dag
2 jaar geleden
Hier net hetzelfde! Huilen bij slaapjes overdag maar echt Max 2 min, maar in de avond is het drama! Valt dan uiteindelijk in slaap in de armen, maar wordt meteen wakker bij het overleggen. We moeten dit soms tot 5 keer opnieuw doen. En nadien midden in de nacht ook meerdere keren, uiteindelijk neem ik hem dan maar mee in bed..
2 jaar geleden
Reactie op 19072021
Hoe gaat het ondertussen bij jullie? Bij ons al bijna 3 weken verder en nog ...
Hier ook niet echt. Als mn vriend hem naar bed brengt slaapt hij wel, dus dat doen wr nu. Maar altijd rond 12/1 wakker en blijft spoken. Dus meneer zn ledikant staat nu maar weer op onze kamer. Geen problemen meer nu😂
2 jaar geleden
Reactie op RomyVonkx
Hier ook niet echt. Als mn vriend hem naar bed brengt slaapt hij wel, dus d ...
Hier lukt het inslapen wel beter (nog steeds in de armen weliswaar, maar hij valt wel redelijk snel in slaap) alleen wordt hij dan een uur of 2 later krijsend wakker en wil hij dus niet meer terug z’n bed in 🙄 dan maar bij ons in bed maar het is zoooo vermoeiend
2 jaar geleden
Reactie op RomyVonkx
Ja begrijpelijk. Als hij bij ons op de kamer slaapt gaat het prima. Maar hi ...
Wij hebben ook zo'n periode gehad van extreme verlatingsangst en hebben er toen wel gewoon aan toegegeven hem dan als hij wakker was gewoon tussen ons in te leggen. Na enkele weken was het vanzelf voorbij en werd hij niet meer wakker 's nachts en sliep dus volledig terug in zijn eigen kamertje.
Ik denk altijd maar als dat is wat ze op dit moment nodig hebben, doen we dat gewoon.. zolang dat toch de manier is waarop iedereen het beste slaapt.
Want hier doen we het ondertussen nooit meer, vermits hij niet meer slaapt tussen ons in, maar enkel nog brabbelt en turnt 😬 ik mis onze wonderoplossing best wel (vroeger viel die altijd meteen in slaap tussen ons) dus ik zou zeggen zolang dat werkt, geniet ervan 😅
2 jaar geleden
Reactie op RomyVonkx
Tussenin slapen gebeurd hier nooooit. Toen die kleiner was een enkele keer, ...
Dat hebben we ook geprobeerd toen, maar was in de periode van de verlatingsangst niet voldoende: krijste dan nog de hele boel bij mekaar 😬😬😬 zo zie je maar dat elk kind toch altijd anders is he!
2 jaar geleden
Reactie op Schaakmeisje
Dat hebben we ook geprobeerd toen, maar was in de periode van de verlatings ...
Hetzelfde hier! We zijn momenteel op vakantie en hebben slechts 1 kamer dus zijn bedje staat naast het onze, maar dat is blijkbaar niet genoeg hij zet het nog altijd op krijsen zolang we hem niet bij ons nemen 🤣. Het is niet evident om samen te slapen, weinig plaats en hij is heeeel beweeglijk dus 3/4 bed is van hem 😅 maar zolang hij slaapt hebben we een vrolijk kind anders is hij chagrijnig. Ik hoop alleen dat hij snel terug leert in zijn bedje te slapen want heb schrik dat dit nooit meer goed komt en het zodanig een gewoonte geworden is om bij ons te slapen
2 jaar geleden
Reactie op 19072021
Hetzelfde hier! We zijn momenteel op vakantie en hebben slechts 1 kamer dus ...
Snap ik, dat was ook onze angst toen 😬 maar bij ons is het dus vanzelf wel weer goed gekomen!