9 Reacties

2 jaar geleden

Helaas geen tips maar wij zitten er ook middenin dus ik lees mee

2 jaar geleden

Hier hetzelfde.. Overdag gaat het prima. Maar snachts elk uur wakker en wilt alleen maar bij ons slapen..

2 jaar geleden

Ik denk dat je kindje in de 12 maanden slaapregressie zit. Hier ook van mogen genieten, lijkt inmiddels op zijn retour te zijn. Succes! Gaat ook weer vanzelf over 🙌

2 jaar geleden

Hier ook hetzelfde helaas

2 jaar geleden

Hier ook sinds een paar dagen. Overdag gaan de slaapjes moeizaam, maar savonds en snachts is het echt verschrikkelijk 😱😭 Welkom bij de 12 maanden slaap regressie. Ik heb het idee dat de 12 maanden sprong (sprong nummer 8) nog niet is begonnen, kijk er nu al naar uit. Wat gaat dat een geweldige combinatie zijn, of zullen ze elkaar afwisselen? 🥲

2 jaar geleden

Is waarschijnlijk sprong zoveel. Even een paar weken doorbijten. Gaat weer over. Wij zijn er bijna doorheen, het gaat weer wat soepeler sinds vandaag. Deze is vrij pittig.

2 jaar geleden

Herkenbaar. Bij ons werkt meestal 1 van de volgende opties: 1: Even aan de borst, wat heet "even"... dat betekent 30-45 minuten sabbelen zonder te drinken en verliefd naar mama staren. Dan is ze meestal rustig genoeg om weer zelf in slaap te vallen. Weet alleen niet of dit nog een optie is voor jou. 2: Rondje wandelen. Dat doorbreekt even het gedrag waar ze in vast zit. 3: Gewoon maar even laten. Als we zeker weten dat er niet echt iets is, geven we haar soms ook gewoon de kans om even af te reageren. Het huilen omdat we de kamer uit lopen is meestal binnen 30 seconden over, maar zeker binnen 3 minuten. Vervolgens gaat ze liggen spelen, klooien en soms een beetje aanstellen. We weten dat ze nep huilt omdat ze na zo'n huiltje weer hardop lacht. 😅 Gisteravond duurde dit aanklooien 45 minuten, maar uiteindelijk sliep ze.

2 jaar geleden

Wij hebben dit gedrag vorige week ook gehad maar dan in de middag. Dan lag ie 20 minuten te slapen werd ie wakker huilend. En als ik dan de kamer binnenkwam was het leuk en gezellig. Maar zodra ik wegliep was het mis.. Schreeuwen. 2 a 3 middagdutjes last van gehad en het was weer over. Ik denk dat dit te maken heeft gehad met de slaapregressie in combi met de sprong. Maar zeker weten doe ik niet haha

2 jaar geleden

Hier hetzelfde. Ze gaat erg laat naar bed (21-22) en duur ook tot 2 uur tot ze gaat slapen, waarschijnlijk door middag dutje. Dan wordt ze alsnog wakker en Soms zo erg dat ze rond 1u s nachts nog wakker is. Nu heb ik middagdutje eruit gehaald. Ik laat haar pas na 12u s middags weer slapen en dan slaapt ze ruim 2uur door. Daarna is ze na 18:00 al erg moe. Doen we eten en nog rustig spelen en boekjes lezen. Dan een flesje en gaat ze rond 19-20u slapen wat erg snel gaat 20-30 minuten. Vannacht dat ook weer geprobeerd en ja hoor. Mevrouw sliep om 20:00 en werd pas weer om 7u wakker Ff kijken hoe het vandaag weer zal gaan