9 Reacties
2 jaar geleden
Verlatingsangst kan tot gemiddeld 18 maanden duren! Dus dat zou best kunnen 😇
2 jaar geleden
Reactie op Hannah1
Ooo wow nog zo lang! Jaa ik legde hem gisteravond naast mij en hij vond gew ...
Jaa dat wist ik ook niet hoor! Toevallig had ik het gister opgezocht🙈 kan beginnen vanaf 6 maanden tot ongeveer 18 maanden, en dan zijn er natuurlijk fases dat het het ene moment erger is dan het andere moment.
Ons zoontje ligt ook altijd heerlijk naast me, ook overdag, nu met z’n dutje lig ik ook lekker bij hem🥰
2 jaar geleden
Hier ook momenteel echt heeel erg… zodra we hem in bed leggen word het moord en brand schreeuwen sinds een paar dagen, idd omdat tie weet dat we weggaan. Maar de fase van hem dan rustig krijgen zijn we helaas al voorbij niks helpt optillen troosten allemaal niet.. hij blijft krijsen totdat tie van vermoeidheid in slaap valt, hoop dat dit wel echt een fase is want is echt verschrikkelijk 😩
2 jaar geleden
Hier ook, in haar eigen bedje op eigen kamer slaapt ze max 1 cyclus. Snachts naast ons maakt ze wel rukken van 6 uur en als we haar daar overdag of savonds leggen (zonder ons) slaapt ze ook 2-3 uur achter elkaar, denk ook vanwege de geur en herkenning. Ik laat het lekker gaan. Er komt vanzelf een moment dat ze gaat begrijpen dat ook al zijn wij niet in dezelfde kamer dat we nog steeds in de buurt zijn en dat we komen als er iets is. Dat we allemaal goed slapen heeft prioriteit.