13 Reacties

2 jaar geleden

Misschien kan je eventueel haar nagels knippen wanneer ze slaapt.

2 jaar geleden

Afleiden met zingen tv kijken en paar vingers tegelijk doen en niet allemaal 😆 Herken het wel! Ik knip ook en scheur soms het laatste stukje om het sneller te laten gaan.

2 jaar geleden

Hier hetzelfde, ik doe het nu als ze slaapt en dat gaat prima.

2 jaar geleden

Savonds tijdens de fles. Enige moment wanneer het hier lukt

2 jaar geleden

Mijn vriend knipt de nagels van ons dochtertje meestal terwijl ik haar bv geef.

2 jaar geleden

Ik doe het altijd voor de tv. Gaat tot nu toe nog goed🙏🏼

2 jaar geleden

Ik vijlde eerst, maar knippen is nu veel sneller. Verder is het hier ook strijd, maar met de tv aan vaak nét genoeg tijd!

2 jaar geleden

Ik knip ze terwijl hij in de kinderstoel zit en Bumba kijkt. Gaat hier heel goed!

2 jaar geleden

We zingen ondertussen een liedje. Ondertussen weet ze als we 2x 1,2,3,4 Hoedje van.. rond hebben gezongen dat haar nagels klaar zijn en dat accepteert ze

2 jaar geleden

Tv aan en in een snel tempo ze knippen

2 jaar geleden

De vingernagels knip ik als hij in de kinderstoel zit en even tv kijkt. Soms moet het in twee etappes. En zijn tenen doe ik als hij zijn lunch eet. Dan is hij meestal zo gefocust op zn boterham, dan kan ik onder de kinderstoel met de knipper aan de slag hahaha

2 jaar geleden

Hier ook maar als ik hem op mijn schoot zet met een leuk programma op de tv dan kan ik ze zo knippen, maar zit ie in zijn stoel dan lijkt het net alsof hij vermoord wordt

2 jaar geleden

Wij knippen al vanaf het begin de nagels onder het kijken van teletubbies op youtube. Ze is dan helemaal in trans. Anders krijg ik t niet voor elkaar.