35 Reacties
2 jaar geleden
Ik vergeet heel veel, maar wij hebben de vitamine druppels gekoppeld aan het badritueel in de avond. Dus dit zit zo in ons systeem, uit bad, afdrogen/pyjama aan/ vitamines. En als ik het wel ooit vergeet dan zegt de oudste van 2,5.. euhh mama.. vergeten we niet iets?馃槀
Bij de oudste deden we het eerst altijd smorgens en toen vergat ik het 5 van de 7 dagen ongeveer 馃檲
2 jaar geleden
Wij geven het elke dag. Altijd bij het avondeten. De potjes vit d en probiotica staan op het aanrecht naast zijn schaaltje, dus zo is het ook nog een herinnering.
2 jaar geleden
De Nederlandse zon geeft te weinig vitamine D. Zeker in de winter. In de zomer is het niet zo erg om het af en toe te vergeten. Als je multivitamine geeft hoef je geen vitamine D te geven.
Ik vergeet het in de zomer ook af en toe. Van die gekke dagen. In de herfst winter heb je meestal toch meer een ritme ofzo.
2 jaar geleden
Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet in de avond want dan denkt je lichaam dat het dag is en geen bedtijd, ik heb het bij zijn tanden borstel staan ,voor in de ochtend, vitamine d is zon en zon is dag ,ik zag dit bij een apothekers filmpje...je lichaam denkt dan dat het dag is ....
2 jaar geleden
Voorheen gaven wij het in de avond, maar toen vergat ik het nog wel eens en mijn man eigenlijk altijd 馃槣 nu geef ik ze in de ochtend als ik m'n eigen medicatie inneem
2 jaar geleden
Elke avond voor z'n avondeten! Vergeten het heel soms wel eens maar zijn we best trouw mee
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet ...
Volgens mij is dit echt onzin馃槄 als ik het zo Google. Heb je een bron?
2 jaar geleden
Om eerlijk te zijn, nee al vanaf dat het weer wat beter is niet meer.
We zijn elke dag minstens een uur buiten dus ik vind het niet nodig omdat ik geloof dat hij op deze manier zelf voldoende aanmaakt. Als het straks weer langer donker word en we minder buiten komen door slechter weer ga ik ze wel weer geven.
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet ...
Supervaag... Daglicht is nog steeds iets anders als vitamine D druppeltjes naar mijn mening 馃槄