35 Reacties

2 jaar geleden

Nog nooit haar druppels gegeven. Ik neem zelf hoge dosis en geef bv

2 jaar geleden

Ik vergeet heel veel, maar wij hebben de vitamine druppels gekoppeld aan het badritueel in de avond. Dus dit zit zo in ons systeem, uit bad, afdrogen/pyjama aan/ vitamines. En als ik het wel ooit vergeet dan zegt de oudste van 2,5.. euhh mama.. vergeten we niet iets?馃槀 Bij de oudste deden we het eerst altijd smorgens en toen vergat ik het 5 van de 7 dagen ongeveer 馃檲

2 jaar geleden

Wij geven het elke dag. Altijd bij het avondeten. De potjes vit d en probiotica staan op het aanrecht naast zijn schaaltje, dus zo is het ook nog een herinnering.

2 jaar geleden

De Nederlandse zon geeft te weinig vitamine D. Zeker in de winter. In de zomer is het niet zo erg om het af en toe te vergeten. Als je multivitamine geeft hoef je geen vitamine D te geven. Ik vergeet het in de zomer ook af en toe. Van die gekke dagen. In de herfst winter heb je meestal toch meer een ritme ofzo.

2 jaar geleden

Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet in de avond want dan denkt je lichaam dat het dag is en geen bedtijd, ik heb het bij zijn tanden borstel staan ,voor in de ochtend, vitamine d is zon en zon is dag ,ik zag dit bij een apothekers filmpje...je lichaam denkt dan dat het dag is ....

2 jaar geleden

Yes, elke avond in het flesje melk. Dat is het enige moment dat ze nog een flesje krijgt, en anders vergeet ik het echt. Dus als dat flesje er af is, maar even gaan bedenken hoe ik het dan niet kan vergeten. 馃

2 jaar geleden

Ja, maar we vergeten het ook wel eens een dag hoor!

2 jaar geleden

Voorheen gaven wij het in de avond, maar toen vergat ik het nog wel eens en mijn man eigenlijk altijd 馃槣 nu geef ik ze in de ochtend als ik m'n eigen medicatie inneem

2 jaar geleden

Elke avond voor z'n avondeten! Vergeten het heel soms wel eens maar zijn we best trouw mee

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet ...
Volgens mij is dit echt onzin馃槄 als ik het zo Google. Heb je een bron?

2 jaar geleden

Ja in ochtend fles melk

2 jaar geleden

Ooo ik voelde me er al zo slecht over want ik vergeet het dus ook regelmatig...daarintegen wel trouw met zn probiotica druppels...flesje denk ik toch maar weer beneden neer zetten (staat nu in verzorgingsmandje op de commode)

2 jaar geleden

Mijn man geeft het elke dag gelukkig. Ik zou het vergeten 馃槀

2 jaar geleden

Elke ochtend als ik der luier verschoon, dan laat ik de boel even drogen voordat ik hem dicht doe en druppel ik rechtstreeks in haar mond, dit vind ze zelfs leuk 馃槀

2 jaar geleden

Ja, elke ochtend in het flesje. Ons werd ook wel het advies gegeven om dit te blijven doen, vanwege haar (half) mediterraanse afkomst. Is ook zeker mijn bedoeling, ik heb zelf een klein tekort, terwijl ik ook nog supplementen slik.

2 jaar geleden

Bijna dagelijks, druppels wil hij niet meer dus krijgt zelfde tabletje als zijn broer en zus, die dosering is hoger vandaar vaak om de dag 馃槉 Advies is tot 4 jaar maar ik geef sowieso tot 10, of tot ze de deur uit gaan haha

2 jaar geleden

Reactie op Baby3juni

Nog nooit haar druppels gegeven. Ik neem zelf hoge dosis en geef bv
Blijft er zoveel in de bv zitten dan?

2 jaar geleden

Ja elke dag in zijn ochtend fles, behalve vandaag omdat hij op is en ik ben vergeten een nieuwe te kopen.
Om eerlijk te zijn, nee al vanaf dat het weer wat beter is niet meer. We zijn elke dag minstens een uur buiten dus ik vind het niet nodig omdat ik geloof dat hij op deze manier zelf voldoende aanmaakt. Als het straks weer langer donker word en we minder buiten komen door slechter weer ga ik ze wel weer geven.

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Als ik een tip mag geven, ik zag een filmpje over vitamine d ,geef het niet ...
Supervaag... Daglicht is nog steeds iets anders als vitamine D druppeltjes naar mijn mening 馃槄