30 Reacties

2 jaar geleden

Ik lees even mee. Wij gaan over 3 weken en ik zit ook een beetje met groente en fruit mee nemen.

2 jaar geleden

Babyvoeding mag je gewoon meenemen, hoef je nergens aan te melden. Geldt ook voor water wat nodig hebt om flesjes te maken, mag ook mee. Fruit en groente voor je baby mag ook gewoon mee het vliegtuig in

2 jaar geleden

Je mag idd gewoon voeding en flesje water mee. In het vliegtuig kan je het water laten opwarmen als je dat wil, zelfde geldt voor potje. Als tip zou ik een filmpje downloaden op je telefoon, speeltje meenemen en hem een drinken geven mocht je merken dat ie last krijgt van oortjes. Verder ging de vlucht bij ons top! Veel plezier

2 jaar geleden

Al 2x gevlogen met onze zoon. Beiden keren geen last gehad van zn oren oid met stijgen en dalen. Ik gaf bv dus hoe het met flessen opwarmen zit weet ik niet. Verder vooral zo relaxed mogelijk blijven. Des te relaxter is hij ook

2 jaar geleden

Alles mag inderdaad mee, ze doen niet moeilijk. Kleintje wordt wel gefouilleerd en buggy ook! Flesje met opstijgen werkte bij mij goed, verder geen enkel probleem! Verschoon die kleine nog even voordat je het vliegtuig ingaat, want er is weinig ruimte haha ..

2 jaar geleden

Reactie op Lvs17

Alles mag inderdaad mee, ze doen niet moeilijk. Kleintje wordt wel gefouill ...
Ja de ruimte is echt een ramp om te verschonen! Maar bij ons werd hij niet gefouilleerd. Alleen mee door dat poortje met ons en dat was het

2 jaar geleden

Wat fijn om dit allemaal te lezen. Zijn er ook al mensen via Eindhoven gevlogen? En is het inderdaad waar dat daar alles sneller gaat? Ik heb vanuit daar nog nooit gevlogen😅

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Wat fijn om dit allemaal te lezen. Zijn er ook al mensen via Eindhoven gevl ...
Ja wij hebben van de week vanaf Eindhoven gevlogen. Het ligt eraan hoe druk het die dag is. Het is een kleiner vliegveld maar kan ook druk zijn dus alsnog ruim op tijd er zijn. Bij ons ging het vliegen heel goed. Qua eten en drinken mag je alles meenemen. En ik zou met opstijgen en dalen wat te eten geven. Verder er gewoon rekening mee houden dat je gedurende de vlucht continue aan het entertainen bent haha. Veel plezier

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Ik woon in Eindhoven en ben een paar keer via hier gevlogen (nog niet met onze zoontje), gaat iig wel sneller dan Amsterdam moet ik zeggen.

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

In de meivakantie ben ik met mijn dochtertje vanaf Eindhoven naar Turkije gevlogen. Ze zijn echt onwijs relaxed over dingen voor kinderen. Wij hadden wat teveel handbagage omdat de kids nog moesten eten op het vliegveld. Geen probleem. Het enige restaurant wat open was had een lange rij en niet echt lekker eten. Maar wel een magnetron om even een potje op te warmen. Handig! Fles inderdaad met opstijgen. Het vliegen is zo goed gegaan dat ik het aandurf om in september naar Curaçao te gaan.

2 jaar geleden

Reactie op Kelsey32

Ben in maart vanaf Eindhoven gevlogen en dat beviel zo goed dat we vrijdag weer vanaf Eindhoven vliegen. Ik was toen binnen 20 min al bij de gate. Maar geen idee hoe dat nu gaat zijn. Als het even kan vlieg ik sowieso liever vanaf Rotterdam of Eindhoven. Gaat allemaal relaxter en sneller en niet al 3 uur van tevoren op de luchthaven hoeven hangen.

2 jaar geleden

Handig dit topic! Wij vliegen 13 juni vanaf Rotterdam. Aan de ene kant heel veel zin in, andere kant kijk ik er ook vreselijk tegenop.. Mijn zoontje slaapt eigenlijk nergens anders dan in bed, dus ben benieuwd hoe dat in het vliegtuig gaat😵

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Handig dit topic! Wij vliegen 13 juni vanaf Rotterdam. Aan de ene kant heel ...
Dat is met ons zoontje ook! Ben ook heel benieuw hoe hij het gaat doen. Wij vliegen om 15:15 en komen dan 19:15 aan in turkije en dan nog naar het hotel. Normaal gaat hij dan slapen😅 Terugvlucht is zelfs pas om 22:00 dus hopelijk kan hij een beetje slapen onderweg!

2 jaar geleden

Mag je wel gewoon een luier tas als handbagage meenemen? Ik heb zon mommybag waar alles makkelijk in past😁 maar twijfel of dat niet te groot/veel is voor als handbagage

2 jaar geleden

Je kan ipv melk/voeding ook een knijpfruitje geven tijdens het opstijgen. Dat werkte hier ideaal. En het allerbeste is: heb geen verwachtingen, maak geen schema's. Gewoon je kind volgen. En als t wel drama wordt, dan moet je maar denken 'het is maar 4 uurtjes en niet naar Curaçao'. 🤞🏻😘

2 jaar geleden

Mag je wel gewoon een luier tas als handbagage meenemen? Ik heb zon mommyba ...
Ik heb een all time favorites tas. De grootste. Hier past een peuter in. En die mag ook mee 🤣

2 jaar geleden

Mag je wel gewoon een luier tas als handbagage meenemen? Ik heb zon mommyba ...
Zeker! Hebben wij ook gedaan als handbagage. Super fijn en kan inderdaad heerlijk veel in!

2 jaar geleden

Reactie op Noeeeee89

Handig dit topic! Wij vliegen 13 juni vanaf Rotterdam. Aan de ene kant heel ...
Wij zijn net terug. Via Rotterdam: echt top!!! Wil niet meer anders 🤣 het ging zo snel allemaal. Hier ook een kindje wat het best in zijn eigen bedje slaapt en vooral niet stil op schoot wil zitten 🙈 op de heenvlucht moest hij wel even brullen, 30 minuutjes geslapen. Terug 45 minuten geslapen maar verder gewoon vrolijk. Voor de terugweg hadden we een nieuw speeltje gekocht (klein emmertje met schepje etc.). Dat was natuurlijk heel interessant dus daar heeft ie lekker mee gespeeld. We hadden wat knijpfruitjes mee ipv fles (we vlogen 2 uur na z'n ochtendfles). Heenvlucht wel een flesje gegeven. Had niet het idee dat hij last van zijn oren had! De mensen om jullie heen zijn natuurlijk ook interessant en wellicht goed entertainment! :)

2 jaar geleden

Nooit last gehad vd oortjes hier. Volgens mij mag je gewoon alles meenemen inderdaad.. Zorg voor wat knijpfruit, misschien een ‘nieuw’ speeltje meenemen. Da’s altijd reuze interessant. Als het nog kan, probeer een plek voorin het vliegtuig te reserveren met het online inchecken. (Of vooraan een rij) Dan kun je je kind op de grond zetten en kan hij daar wat spelen. Wij vliegen zo’n 4x per jaar met de kinderen en dat laatste heb ik pas de vorige keer ‘ontdekt’. Echt top die ruimte.

2 jaar geleden

Reactie op LisaT

Nooit last gehad vd oortjes hier. Volgens mij mag je gewoon alles meenemen ...
Wat een handige tip dat laatste!🤩