Hi dames!
Onze zoon is 11 maanden heeft sinds 8,5 maand 2 ondertandjes en 1 snijtand (ja echt 😂) linksboven en de andere komt ook door. Dus niet echt de standaard volgorde. Al zijn daar geen regels voor natuurlijk. Hoe is het bij jullie kindje? Ben benieuwd!
Heey mijn zoontje zijn eerste door komende tandje kwam toen hij bijna 4 maanden was hij was er heel vroeg bij hij is nu inmiddels 10 maanden oud en heeft al 8 tandjes 4 onder en 4 boven 🤩🥰
Mijn zoontje houdt zich ook niet aan de vaste volgorde. Hij heeft er al een hele tijd 7. 3 onder en 4 boven. Daar is laatst een kies bij gekomen en vandaag zag ik een 4e ondertandje verschijnen.
Ohja en mijn zoon zijn eerste tandje kwam boven door en volgens mij komt er normaal eerst onder eentje door dus bij hem ging het ook niet met de standaard volgorde xxx
Bij mijn dochtertje met 4 maanden zijn er tegelijk 2 tanden beneden en 4 boven gekomen en nu met 10 mijn zijn er sinds een paar dagen 2 kiezen doorgekomen, en ik zie nog heel veel bultjes dus ik denk dat er meer aankomen. Vind het zo zielig dat ze zo tegelijk komen.
Onze kleine is morgen 11 maanden. En heeft 2 ondertandjes, 2 boventandjes en 2 snijtandjes boven. Het gaat heel snel bij hem. Ik heb het idee dat het bij hem redelijk op volgorde gaat zoals beweerd wordt haha
8,5 mnd kwamen 2 ondertandjes. Nu 10mnd linker boven snijtand eerst en rechter boven snijtand elk moment, voortanden komen ook snel denk ik, die zitten ook echt op t randje en heel dik
Mijn dochter, bijna 11 maanden, heeft nu in 3 weken tijd haar eerste 3 tandjes gekregen..ze begon met 2 boven in (net een konijntje hihi) en krijgt er nu een onder 🙂
Hier eerst beneden eentje, toen een snijtand boven.. toen weer twee onder. Nu komt er boven ook nog eentje in het midden door.
En ik dacht hiervoor altijd dat ze per twee kwamen 🙈
Die van mij heeft 4 boven en 4 beneden. Al een tijdje. Hij is nu 11 maanden en heb het idee dat er nu weer iets komt. Ik denk kiezen maar kan nog niks zien. Alleen rode billetjes, rode wangen, kwijlen en handen zuigen.
Met 5 maand kwamen de onderste tandjes 2 dagen na elkaar, maandje later boven tandjes. En weer een maand later de snijtanden ernaast. Met 7 maand had ze dus al alle 4 de snijtanden. Gisteren spotte ik links een doorkomende kleine kies. Geen hoektanden dus nog. Gaat snel voor mijn gevoel. ☺️
Hier rond de 8 maanden ook de ondertanden en ook eerst 1 snijtand boven, daar komt nu de eerste voortand ook, naast die snijtand en de snijtand aan de andere kant komt er ook aan. Hoop dat z’n andere voortand niet achterblijft want dat geeft zo’n raar gezicht 🤣 maar ach, t komt als het komt
Ik ben bij de tandarts geweest en die zei dat tanden geen vaste volgorde hebben van uitkomen wel start je altijd met 1 of 2 snijtanden en dan kan al een kies uitkomen de hoektanden komen het laatst uit en wisselen in de melkgebit naar volwassen gebit ook vaak het laatst
Hier ook bijna hetzelfde... Met 8 maanden zijn haar twee ondertanden tevoorschijn gekomen. Op haar 10e maand haar rechter hoektand (boven). Ze is nu bijna 11 maanden en ik vermoed dat een van haar boven snijtanden uit zal komen. 😂 Het gaat traag naar mijn idee haha