16 Reacties

één jaar geleden

Halleluja wat herkenbaar. 1ste x dat t zo erg is hier.

één jaar geleden

Reactie op daegonna

Halleluja wat herkenbaar. 1ste x dat t zo erg is hier.
Ja erg he! Hier heb ik het ook nog niet zo heftig meegemaakt

één jaar geleden

Mijn zoontje slaapt ook altijd slecht en onrustig bij volle maan

één jaar geleden

Onze zoon heeft vannacht ook liggen spoken van half 11 tot bijna 1 uur. Had tot nu de link nog niet gelegd, maar is idd vaker bij volle maan. Ik heb er zelf ook vaak wel last van. Hopelijk vandaag dan weer beter 🤞

één jaar geleden

Hier ook eentje die altijd slecht slaapt met volle maan, wat een drama is het dan!

één jaar geleden

Nooit aan gedacht! Zoeken jullie het dan op of is er een handige app? 🤪 onze zoon wordt dan in de nacht wakker en wil dan perse bij ons slapen…

één jaar geleden

Haha, vrienden van ons begonnen hier laatst over en we lachten ze een beetje uit. Drie keer raden wie er vannacht de hele nacht zijn wakker gehouden 🙄

één jaar geleden

Mijn dochter sliep eindelijk eens de klok rond, miss gaat het hier precies omgekeerd😅

één jaar geleden

Hier slaapt hij een al een week slecht omdat hij ziek is en tandjes krijgt, toevallig juist gisteren zonder gekrijs en gehuil geslapen tot 09:00 zelfs nog😬

één jaar geleden

Jaa hier nog een! Ze sliep best onrustig en huilde vaak..ze kreeg zichzelf wel weer in slaap gelukkig 🥴

één jaar geleden

Het is weer zover 🤣

één jaar geleden

Onze kleine slaapt als een roosje... Maar ik daarentegen juist niet haha!!

één jaar geleden

Omg, zou dat het zijn? Ik word helemaal gek hier van het gekrijs van m'n jongste. Normaal kan hij hartstikke goed en lief spelen, nu huilt hij echt om álles... En slaapt dus ook voor geen meter arghhh 😅

één jaar geleden

Hij werd de afgelopen week elke dag wakker rond 23:30u. Met volle maan sliep hij weer als een roosje.

één jaar geleden

Jaaaa zo herkenbaar! Hier ook iedere x met die volle maan weer raak 🌚

één jaar geleden

Hier hetzelfde, elk uur huilend wakker worden en troosten tot ik erachter kwam dat het volle maan was 🫣 sinds vanavond gaat het eindelijk weer goed 😇