23 Reacties

2 jaar geleden

De afstandsbediening.. het meest interessante van alles in het huis .. z’n hele speelgoed kist interesseert hem niet 😂 van de week ineens voor het eerst zelf op de bank geklommen om dat ding te pakken

2 jaar geleden

Grimms huizen, regenboog en auto's. Verder de boekjes met dikke bladzijden om zelf in te bladeren

2 jaar geleden

Alles wat zijn broers niet opruimen 😅

2 jaar geleden

Deze is al maanden favoriet!

2 jaar geleden

Stapeltoren, hij vind het geweldig

2 jaar geleden

Ons zoontje speelt ook vooral met alles wat geen speelgoed is. Maar met dit ding speelt hij nu toch al 2 maanden wel iedere dag. Muziekinstrumenten en kleuren leren. Wel in 3 andere talen. Geen Nederlands dus. Ik vind alles van Hape en Baby Einstein zo mooi en creatief speelgoed met geluid. Ik heb het op Vinted gekocht. Het staat vol van dat merk !

2 jaar geleden

Dit is ook nog een leuk lijstje met uitleg. Speelgoed vanaf 1 jaar. https://www.blabloom.com/nl/blog/algemeen/top-10-speelgoed-voor-een-kind-van-1-jaar/594/

2 jaar geleden

Blokken al heel lang Vtech speeltafel, de hele tijd optrekken en staan. Diertjes van zoef zoef bleek een echte hit, gekocht met koningsdag Echt super leuk Mand neerzetten met spullen zodat ze het er allemaal uit kan trekken is ook leuk 😳

2 jaar geleden

Vooral alles wat geen speelgoed is🤪. Wat momenteel ook favoriet is is zo'n spiraal waar je dan bovenin een balletje in kan doen die dan naar beneden rolt door die spiraal

2 jaar geleden

Reactie op FemFF

Vooral alles wat geen speelgoed is🤪. Wat momenteel ook favoriet is is zo' ...
Dit dus. Met koningsdag op de rommelmarkt gescoord maar je hebt heel veel leuke. Ook houten bijvoorbeeld.

2 jaar geleden

Reactie op Baby1986

Blokken al heel lang Vtech speeltafel, de hele tijd optrekken en staan. Di ...
Ja zoef zoef zijn hier ook een hit

2 jaar geleden

De Mushie stapeltoren en zachte bal met belletje erin van Hema zijn beide al maanden favoriet. Verder bladert m’n dochter graag door boekjes en speelt ze veel met een vrachtauto die van haar neefjes is geweest

2 jaar geleden

Boekjes en alles wat veel lawaai maakt 😅

2 jaar geleden

Alles wat ze tegen elkaar aan kan rammen 😂

2 jaar geleden

Reactie op FemFF

Dit dus. Met koningsdag op de rommelmarkt gescoord maar je hebt heel veel l ...
deze uitelkaar halen en dan weg gooien. en dan kijken hoe ze tollen. dat vind hij het mooiste

2 jaar geleden

Ik heb een zoontjr van bijna 3 hij heeft auto's treinen ballen enz. Heb voor me dochtertje poppen gehaald, kasteel etc. Waar speelt ze mee? Juist met auto's , treinen en ballen hahah echt te leuk😅🤣

2 jaar geleden

Met lege bakjes, lepels, billendoekjes, luiers. Alles behalve speelgoed.

2 jaar geleden

Blokjes, alles wat ratelt en herrie maakt, en ballenbak ballen.

2 jaar geleden

Met lege bakjes, lepels, billendoekjes, luiers. Alles behalve speelgoed.
Nja en de auto's van broerlief 😅

2 jaar geleden

Blokken van little dutch .. en helemaal als hij er mee kan gooien! Telefoon als hij die te pakken krijgen. En voor de rest alles wat geen speelgoed is en waarbij hij "nee" te horen krijgt. Dan is het lachen en vrolijk door gaan