9 Reacties
2 jaar geleden
Hmm... Ik ken dit zelf niet bij onze kleine. Meestal als onze kleine veel drinkt dan is zijn luier de volgende ochtend hartstikke zwaar. Het kan zijn dat ze misschien veel gezweten heeft misschien? Lijk mij ook sterk. Want zo warm is het snachts nu niet. Kijk dit nog even aan. Stel dat dit nog een paar ochtenden aanhoudt zou je ook even contact kunnen leggen met de HA. Maar als je kindje verders vrolijk is en dat soort dingen zou ik mij geen zorgen maken hoor! Het kan zijn dat ze overdag veel plast en het snachts dan gewoon niet doet
2 jaar geleden
Dit is opzich een positieve ontwikkeling, want wij plassen snachts ook niet in ons bed. Je kindje leert nu snachts zindelijk te zijn door een droge luier te hebben. Zolang ze overdag goedplast en na het opstaan plast zou ik me geen zorgen maken.
Als je je zorgen maakt kan je altijd CB/huisarts bellen!
2 jaar geleden
Reactie op Mama Aapie
Dit is opzich een positieve ontwikkeling, want wij plassen snachts ook niet ...
Oh dankjewel! Ja bij de opvang zei ik het, en die leidster was helemaal trots馃槀
2 jaar geleden
Dit kun je opvatten als de eerste tekenen van zindelijkheid. Hier is ze de nacht ook al regelmatig droog. En in de ochtend meteen een grote plas.
2 jaar geleden
Oh, ik ben opeens een hele trotse moeder 馃槶
Is het nog te vroeg om een potje voor te stellen? Ze komt altijd naast me zitten als ik op het toilet zit. Dus ik dacht... ik zet er een potje naast (na de vakantie dan)
2 jaar geleden
Is het nog te vroeg om een pot ...
Ik zou er zeker al eens het potje zetten al gaat ze er eerst nog met luier opzitten de kennismaking is zeker al goed. Hier gaat ze ook naast ons op het potje zitten als wij op het toilet zitten. Soms zie ik haar duwen en zegt ze Kaka馃し
2 jaar geleden
Reactie op Ta茂ssa
Ik zou er zeker al eens het potje zetten al gaat ze er eerst nog met luier ...
Zo schattig 馃檲
2 jaar geleden
Is het nog te vroeg om een pot ...
Rond de 18 maanden kun je normaal gesproken beginnen met zindelijkheidstraining, dan zijn de gemiddelde kinderen fysiek en mentaal eraan toe. Maar als de interesse er al is, waarom niet? Succes!