9 Reacties

*mist hij zijn snack tijd ook. Moest het zijn

2 jaar geleden

Kan misschien ook met het warme weer te maken hebben ? Worden ze wat roziger van , ik zou hem gewoon laten doorsnurken 🙈

Reactie op Daantjuh90

Kan misschien ook met het warme weer te maken hebben ? Worden ze wat rozige ...
Ik ging net even spieken hij is volgens mij aan het snoozen. Hij knippert gewoon met zijn oogjes en is zijn eigen hoofdje aan het kriebelen. Ik heb de deur maar weer dicht gedaan. 🤣 Ik weet niet wat ik meemaak vandaag..

2 jaar geleden

Haha mijn zoontje sliep eerder ook alleen hazenslaapjes. Tegenwoordig smiddags heel lang. Ik maak hem zelf na 2.5 uur slaap wakker, anders slaaptie savonds heel bagger!

2 jaar geleden

Mijn zoontje sliep vorige week ook veel langer dan normaal, ik liet hem gewoon slapen. Volgens mij kwam het door het warme weer. Zolang ik geen afspraken of planningen heb staan, laat ik hem nu tegenwoordig gewoon slapen. Ene keer slaapt ie 2 dutjes bij elkaar 4,5 uur, maar zoals vandaag maar 2 dutjes bij elkaar 1,5 uur.

2 jaar geleden

Ik zou 'm lekker laten liggen, vaak geven ze zelf aan wat ze nodig hebben. Aangezien hij niet heeft geluncht zou ik genoeg aanbieden, brood met wat groente of fruit ernaast. Ik merk dat ons zoontje z'n ritme weer wat lijkt te veranderen. In zo'n periode kunnen ze ook tijdelijk ander slaap gedrag laten zien. Hopelijk is ie vanavond ook gewoon weer in slaap gevallen 🙈

2 jaar geleden

Ik maak hem nooit wakker behalve als we weg moeten

2 jaar geleden

Ik maak wel wakker. In de ochtend vaak na max een uur (anders slaapt hij smiddags niet goed) en in de middag tot max 16:30. Verder laat ik hem lekker z'n gang gaan. Soms slaapt hij smiddags 1 uur, soms 3 uur. Heel wisselend.

2 jaar geleden

Ik maak hem nooit wakker behalve als we weg moeten
Dit idd