10 Reacties
2 jaar geleden
Ik lees mee. Door slaapregressie komt mijn dochter nu ook 1x in de nacht en is alleen stil te krijgen met een flesje. Ook gewenning nu denk ik
2 jaar geleden
Mijn dochter heeft dit ook een periode gehad. Alsof ze echt dat weinig drinken tijdens het ziek zijn aan het inhalen was. Heb het toen gevraagd aan het CTB. Die zeiden dat het vaker voor kwam dat ze daarna gaan bunkeren.
Misschien heeft jouw zoontje dit ook? Hij geeft aan wat hij nodig heeft.
2 jaar geleden
Reactie op Maartjex93
Mijn dochter heeft dit ook een periode gehad. Alsof ze echt dat weinig drin ...
Ja daar dacht ik idd ook aan. Het zou heel goed kunnen. Ik probeer overdag al meer te geven dus bijv 210ml ipv 180ml melk. Maar als de fles nog voller zou zijn zou hij dat denk ik ook opdrinken.
2 jaar geleden
Ja daar dacht ik idd ook aan. Het zou heel goed kunnen. Ik probeer overdag ...
Ja dus misschien niet alle flessen ophogen en kijken hoe het over een week is ?? Anders de flesjes misschien langzaam afbouwen dst probeer ik ook.
2 jaar geleden
Ja dus misschien niet alle flessen ophogen en kijken hoe het over een week ...
Ja preciess. Even kijken hoe dat gaat. Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter, succes☺️
2 jaar geleden
Herkenbaar! Als onze kleine ziekjes is geweest gaat ie het daarna gewoon inhalen. Dus word ie snachts ook weer wakker voor de fles. Maar dat duurt dan maar 2 dagen ofzo. Dan is het weer hersteld. Ze hebben het nodig in iedergeval
2 jaar geleden
Wij hebben de nachtvoeding afgebouwd door gewoon niet meer te geven. Ze werd altijd wakker rond zelfde uur maar ipv flesje geven gingen we er gewoon even bijzitten, tutje terug insteken, hand op het hoofdje en wachten. In het begin moest ze wel even hard huileb en lang bijzitten maar zo zijn we er wel vanaf geraakt!
Geen leuke bezigheid zo midden in de nacht maarja 🙈
2 jaar geleden
Reactie op amalurra
Wij hebben de nachtvoeding afgebouwd door gewoon niet meer te geven. Ze wer ...
Dat heb ik geprobeerd haha.. ze is echt 4 maandeb niet gekomen in de nacht, tot dr slaapregressie..
Mn dochter is een echte volhouder ook, ze heeft een nacht 1,5u achter elkaar gehuild tot ze dr fles kreeg 😂