26 Reacties
2 jaar geleden
Hier rond 5:30u/6:30u wakker smorgens en na een uur ligt hij er alweer in. Slaapt dan tot een uur of 9:00u..
2 jaar geleden
M’n dochter is net 9 maanden en wordt meestal 6:15 a 6:30 wakker. Ligt er vaak dan om 9 uur weer in voor haar eerste dutje.
Voorheen werd ze wel eens eerder moe en legde ik haar wel eens voor een 10-15 min powernap op bed, en dan ging ze bijv pas om 9:30 weer naar bed, maar de laatste tijd heeft zie die powernap niet meer nodig.
Onbewust hebben we nu soort van het 2-3-4 schema
2 jaar geleden
Reactie op Astrid Mellema
Oja en wat hier het laatste half uurtje werkt tot 9.00 uur, is Sesamstraat ...
Gouden tip, dank! Hier ook een mega beweeglijke baby. Vindt tv kijken niks aan. Gisteren Sesamstraat liedjes opgezet en zowaar hij vond het leuk! Fijn want muv wandelen in de buggy buiten zit hij nooit stil
2 jaar geleden
Reactie op Tessailona
Gouden tip, dank! Hier ook een mega beweeglijke baby. Vindt tv kijken niks ...
Oh wat fijn. Ja soms is het met een drukke bewegelijke baby echt wel even lekker, anders komen wij moeders echt nergens aan toe 😉. Die van ons vind ook echt alleen de liedjes van Sesamstraat leuk, andere liedjes hoef ik echt niet op te zetten.
2 jaar geleden
Dat is vrij normaal hoor. Dat ie het maar 2 uur volhoud. Onze kleine heeft dat ook nog. In het weekend bijvoorbeeld dan is ie rond 7 uur wakker en gaat iets na 9 uur dan weer naar bed voor dutje. Dus is helemaal niet raar
2 jaar geleden
Reactie op Pinda22
Omg wat houd die van mij het dan lang vol vergelijken die van jullie 🙈 die ...
Pfoeh, lang wakker al en weinig slaap inderdaad! Fijn dat hij dat niet nodig lijkt te hebben. Maar wat ik me direct afvraag; hoeeee kom je de uren door haha. Soms duurt de wakkertijd eindeloos lang lijkt wel 😂 dan ben ik wel uit-geëntertaind..