Ha lieve mama's,
Mijn zoontje is 7 maanden en krijgt nog borstvoeding. Ik ben al één keertje heel licht ongesteld geweest een maandje geleden.
Wanneer werden jullie voor het eerst ongesteld? En was het vanaf toen meteen regelmatig? En was het juist heftig of heel licht?
Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Ik was 4 weken na de bevalling alweer ongesteld, ondanks dat ik toen 10-12 voedingen per dag gaf. Het was toen wel gelijk weer regelmatig, maar veel heftiger als voor de zwangerschap.
Ik ben nu na 7,5 maand bijna volledig aan het afbouwen, nog steeds niet ongesteld geweest. Mag van mij ook nog wel even weg blijven 😉,maar ik ben ook benieuwd.
Bij mijn eerste kind pas na 11 maanden ongesteld geworden (eigenlijk een miskraam gehad) en daarna regelmatige cyclus. Bij mijn tweede kind ongesteld geworden na 4 maanden.
Bij beide volledige bv.
Echter dronk mijn eerste kind bijna de hele dag aan de borst 🤨
Baby bijna 7 maanden oud en 3x ongesteld geweest. Eerste keer al 6 weken na de bevalling, toen een hele poos niet en nu net 3e keer. Tussen 2e en 3e keer zat 6 weken. Ik ben er wel blij om, door pcos ook periodes gehad dat ik maar 2x per jaar ongesteld was dus voor mij voelt t toch een beetje als ‘gelukkig werkt het nog’.
Ben wel veel heviger ongesteld 😔
Hier ook nog niet. Dochter nu 8 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. Heb na 10 weken ook een koperspiraal laten zetten dus kon zijn zei de verloskundige dat het helemaal weg blijft tot ik de spiraal laat verwijderen. Daar hoop ik stiekem ook op, heerlijk.
Met 6.5 maand werd ik weer ongesteld. Gaf toen nog 4x per dag BV aangevuld met 2x KV. Inmiddels 2e keer ongesteld geweest, zat 5 weken tussen dus denk dat de regelmaat wel snel weer helemaal terug zal zijn
Hier ook nog niet. Dochter nu 8 maanden en krijgt nog steeds borstvoeding. ...
Wat een aparte opmerking. Met koperspiraal heb je juist een cyclus. Dat is het (vind ik) het hele voordeel van dat ding; je kunt je cyclus volgen ivm geen hormonen