18 Reacties
2 jaar geleden
Ik ga vooral veel wandelen met de kleine doordeweeks haha. Ik vind het heerlijk om in beweging te zijn en lekker buiten zijn vind ik ook belangrijk. Zowel voor mezelf als voor de kleine. Ik werk wel 5 ochtenden en smiddags ben ik thuis met de kleine
2 jaar geleden
Lekker naar buiten. Ze speelt ook even alleen op de grond. Ik probeer haar uit te dagen om te gaan kruipen. Liedjes zingen boekjes lezen bellen blazen. Grapjes uithalen. Boodschappen doen. Hapjes geven. Proberen haar water of thee te laten drinken. Op bezoek. Samen winkelen. Haar uitgebreid in bad doen en daarna masseren. Ik heb gewoon te weinig uren in een dag.
2 jaar geleden
Balorrig
Wandelen
Shoppen 🤣 gister nieuwe schoenen gekocht 😅
Of gewoon op de grond spelen
2 jaar geleden
Wandelen (behalve op zondag, dan zijn de winkels dicht) of buiten spelen. Ik heb vorige week deze auto gekocht en hij vindt het helemaal geweldig om buiten alles aan te raken.
Naar de markt gaan, koffie drinken of familie bezoeken.
Of als wij een dagje binnen zijn:
Verstoppertje spelen
Door het huis lopen en alles aanraken
Of als hij alleen op de speelmat speelt:
Dan doe ik huishouden, tv of achter laptop aan mijn projecten werken.
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Wandelen (behalve op zondag, dan zijn de winkels dicht) of buiten spelen. I ...
Oooh ziet er leuk uit! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?😄
2 jaar geleden
Reactie op HeeHallo_1994
Oooh ziet er leuk uit! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?😄
Ik heb het via deze sitel geklcht: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-eco-toys-sport-car-blauw-3-in-1-loopauto-hz8w416
Er is nu korting op. Bij het in elkaar zetten leek het onstabiel en zo plastic achtig. Maar eens hij erin zat en er mee ging rijden was het wel steviger dan ik had verwacht 😁
2 jaar geleden
Reactie op Cecii
Ik heb het via deze sitel geklcht: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes ...
Top! Ik heb hem maar meteen gekocht. De recensies waren ook goed zag ik op de site.
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Balorrig
Wandelen
Shoppen 🤣 gister nieuwe schoenen gekocht 😅
Of gewoon op ...
Wat leuk!! Deze zoek ik ook 😊 welke maat heeft jouw kindje?
2 jaar geleden
Wat leuk!! Deze zoek ik ook 😊 welke maat heeft jouw kindje?
Hij heeft eigenlijk maat 18 maar dit is maat 21 vallen klein en hij loopt er toch nog niet op
2 jaar geleden
Reactie op Stephanie34
Hij heeft eigenlijk maat 18 maar dit is maat 21 vallen klein en hij loopt e ...
Thanks!