18 Reacties

2 jaar geleden

Ik ga vooral veel wandelen met de kleine doordeweeks haha. Ik vind het heerlijk om in beweging te zijn en lekker buiten zijn vind ik ook belangrijk. Zowel voor mezelf als voor de kleine. Ik werk wel 5 ochtenden en smiddags ben ik thuis met de kleine

MOD

2 jaar geleden

Samen spelen, wandelen, liedjes zingen, in de tuin kliederen, boekjes lezen.

2 jaar geleden

Lekker naar buiten. Ze speelt ook even alleen op de grond. Ik probeer haar uit te dagen om te gaan kruipen. Liedjes zingen boekjes lezen bellen blazen. Grapjes uithalen. Boodschappen doen. Hapjes geven. Proberen haar water of thee te laten drinken. Op bezoek. Samen winkelen. Haar uitgebreid in bad doen en daarna masseren. Ik heb gewoon te weinig uren in een dag.

2 jaar geleden

Balorrig Wandelen Shoppen 🤣 gister nieuwe schoenen gekocht 😅 Of gewoon op de grond spelen

2 jaar geleden

Wandelen, ga vaak koffie drinken ergens, ook alleen samen met de kleine, vind ik heerlijk. Geef ik hem daar de fles of zijn fruithapje. Thuis spelen samen of hij speelt alleen. Dan ga ik iets in huis doen of tekenen/schilderen.

2 jaar geleden

Wandelen (behalve op zondag, dan zijn de winkels dicht) of buiten spelen. Ik heb vorige week deze auto gekocht en hij vindt het helemaal geweldig om buiten alles aan te raken. Naar de markt gaan, koffie drinken of familie bezoeken. Of als wij een dagje binnen zijn: Verstoppertje spelen Door het huis lopen en alles aanraken Of als hij alleen op de speelmat speelt: Dan doe ik huishouden, tv of achter laptop aan mijn projecten werken.

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Wandelen (behalve op zondag, dan zijn de winkels dicht) of buiten spelen. I ...
Oooh ziet er leuk uit! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?😄

2 jaar geleden

Reactie op HeeHallo_1994

Oooh ziet er leuk uit! Mag ik vragen waar je die vandaan hebt?😄
Ik heb het via deze sitel geklcht: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes-eco-toys-sport-car-blauw-3-in-1-loopauto-hz8w416 Er is nu korting op. Bij het in elkaar zetten leek het onstabiel en zo plastic achtig. Maar eens hij erin zat en er mee ging rijden was het wel steviger dan ik had verwacht 😁

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Ik heb het via deze sitel geklcht: https://www.mamaloesbabysjop.nl/mamaloes ...
Top! Ik heb hem maar meteen gekocht. De recensies waren ook goed zag ik op de site.
Was laatst ook een topic over, misschien vind je daar nog tips ☺️ https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-mei-2021/wat-doen-jullie-de-hele-dag-03DYny?utm_source=24Baby&utm_medium=app

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Balorrig Wandelen Shoppen 🤣 gister nieuwe schoenen gekocht 😅 Of gewoon op ...
Wat leuk!! Deze zoek ik ook 😊 welke maat heeft jouw kindje?

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Wandelen (behalve op zondag, dan zijn de winkels dicht) of buiten spelen. I ...
Wow wat leuk! Zijn de wielen van plastic of rubber? Rubber lijkt me geschikter en fijner voor gebruik buitenshuis

2 jaar geleden

Wat leuk!! Deze zoek ik ook 😊 welke maat heeft jouw kindje?
Hij heeft eigenlijk maat 18 maar dit is maat 21 vallen klein en hij loopt er toch nog niet op

2 jaar geleden

Reactie op estelerr_

Wow wat leuk! Zijn de wielen van plastic of rubber? Rubber lijkt me geschik ...
De wielen zijn ook van plastic. Buiten rijdt het ook best prima eigenlijk. Alleen de stoep op en af is wat ongemakkelijker.

2 jaar geleden

Wandelen, boodschappen doen

2 jaar geleden

Net op de schommel maar toen ging hij slapen 🤔🤣

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Net op de schommel maar toen ging hij slapen 🤔🤣
Ohhhh dat is mega schattig! 😍

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Hij heeft eigenlijk maat 18 maar dit is maat 21 vallen klein en hij loopt e ...
Thanks!