349 Reacties

Wij zijn net bij de bouwmarkt geweest voor speelzand. Straks als hij wakker is gaat hij voor het eerst de zandbak in! ☀️

2 jaar geleden

Wij hebben voor mij net een mamafiets gekocht 😍 Dat wordt dus lekker fietsen vandaag als gezin met de kleine dame in het zonnetje ☀️🚲

2 jaar geleden

Leuk! Wat heb jij gedaan, Lesley? Wij fietsen en de was vouwen!

2 jaar geleden

Hier een werkdag! Zoontje bij het kdv. Helaas pas woensdag weer een dag samen

Reactie op L202021

Hier een werkdag! Zoontje bij het kdv. Helaas pas woensdag weer een dag sam ...
Veel plezier woensdag samen! 🤗 Topic heb ik geopend met het idee dat het een lopend topic is dus niet alleen vandaag vandaag

Reactie op daphnepindakaas

Leuk! Wat heb jij gedaan, Lesley? Wij fietsen en de was vouwen!
Zie eerste berichtje! Zandbak is een groot succes 😃 Verder ook niet veel even wat boodschappen samen en een beetje kunnen poetsen toen hij lag te slapen

2 jaar geleden

Gisteren voor het eerst in de grote schommel geweest

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Zie eerste berichtje! Zandbak is een groot succes 😃 Verder ook niet veel e ...
Wat leuk! Maar... stopt ie het niet in zijn mond? Ik vrees dat kon dochter dat zou doen...

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Hier een werkdag! Zoontje bij het kdv. Helaas pas woensdag weer een dag sam ...
Hier precies hetzelfde, ‘s woensdag mamadag😛

Reactie op Anita 2811

Wat leuk! Maar... stopt ie het niet in zijn mond? Ik vrees dat kon dochter ...
Een paar grote happen in het begin maar ik denk dat hij het nu wel heeft afgeleerd 🤣 hij keek er heel vies bij maar hoort ook bij het ontdekken.

2 jaar geleden

Fietsen;)

2 jaar geleden

Leuk topic! Helaas vandaag werken maar morgen lekker samen naar de Tuinland 🌱 En dan neem ik m’n ouwe oma ook mee 🥰

2 jaar geleden

Leuk topic! Vandaag gewerkt, maar na werktijd nog even lekker samen gaan wandelen met hond, door het stadspark en nog even lekker in het zonnetje gezeten ☀️

2 jaar geleden

Vandaag hebben we gewandeld met de kinderwagen, naar de vogeltjes geluisterd. Hij moest steeds lachen als hij een vogeltje hoorde. Ik het zitje sinds vandaag omgedraaid dat hij lekker vooruit kan kijken. En nog even op het balkon gespeeld.

2 jaar geleden

Wij hebben een heerlijke wandeling gemaakt gisteren! Hopelijk zien we vandaag de zon weer!

2 jaar geleden

Voor vandaag veel plannen maar had een slechte dag ( weer zwanger) dus lekker thuis gespeeld en die plannen bewaren we voor vrijdag
Vandaag te voet bij de bieb geweest om boekjes te wisselen en op de terugweg even langs appie en de bakker waar hij altijd een krentenbolletje scoort.

2 jaar geleden

Vandaag naar de kinderboerderij gewandeld en de geitjes en schaapjes geaaid. En naar de koe gekeken. Die vond hij heel indrukwekkend 😋😍

2 jaar geleden

heerlijk gespeeld, geoefend met rollen en zitten toen waren we moe en nog even gewandeld om wat rust te pakken ☀️
Vanmorgen naar babyzwemles geweest, een rustig middagje gehad met bezoek en savonds heeft hij me geholpen met het avond eten 😜