349 Reacties

2 jaar geleden

We zijn op vakantie in Duitsland. Huisje bij een bio-schapenboerderij 🐑🐑🐑 hij vindt het geweldig!

2 jaar geleden

Reactie op JGG123

We zijn op vakantie in Duitsland. Huisje bij een bio-schapenboerderij 🐑🐑� ...
wat een leuk vest!
Naar het papegaaien park in Veldhoven geweest vandaag! 🦜

2 jaar geleden

Ik was aan het koken in de caravan en vond ze heerlijk rustig, snapte toen ik keek waarom 🎨 🤭

2 jaar geleden

Samen met oma naar speeltuin De Splinter

2 jaar geleden

En naar de Ikea geweest om o.a. krijtjes te kopen. Daar moest meteen mee gekleurd worden!

2 jaar geleden

Reactie op SuuzAnn

Zo leuk, de efteling! Hoe doen jullie dat op zo'n dag met slaapjes? 🙂 Ik d ...
Wij zijn toevallig zaterdag voor het eerst naar de Efteling geweest met onze kleine meid van 14 maanden. Ik had verwacht dat ze op de heenweg haar slaapje zou doen en in het park in de kinderwagen nog 1. Ze heeft alle slaapjes over geslagen, niet gemopperd en het super goed gedaan. Om 08.15 uit haar bedje en om 20.15 viel ze in de auto in slaap. 'S nachts 1x wakker geweest om even 5 min lang de longen uit haar lijf te gillen (van alle indrukken) om vervolgens weer te slapen. De dag erna heeft ze wat meer geslapen.
Rijles met papa 🚗💨

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Rijles met papa 🚗💨
Oh dat heerlijke ik ben zo intens aan het genieten tongetje en lachje erbij 😍

2 jaar geleden

Ook leuk als mijn 5 jarige dochter met haar Kidicom zulke foto’s maakt 🤭

2 jaar geleden

Zijn eerste schoentjes gekocht gisteren. Samen met mijn ouders 🤎

Reactie op bébé5juni

Zijn eerste schoentjes gekocht gisteren. Samen met mijn ouders 🤎
Wat een gave schoentjes 🤩
‘S morgens de panda in je eet stoel aantreffen 😅

2 jaar geleden

Vanaf deze week weer ‘baby’zwemmen

2 jaar geleden

Reactie op 12062021

Vanaf deze week weer ‘baby’zwemmen
Ow ik baal ,ik vind het ook zo leuk om te doen voor mijn zoontje maar hij wordt gewoon paars van de kou en blijft maar trillen 😵‍💫zo sneu en balen

Reactie op Stephanie34

Ow ik baal ,ik vind het ook zo leuk om te doen voor mijn zoontje maar hij w ...
Ons zoontje heeft zwemles in een 35 graden bad sinds dat hij 3 maanden was, dat is echt perfect qua temperatuur. De meeste baden zijn rond de 28 graden maar die van ons kan ook echt niet tegen kou. Loopt ook paars aan en begint te klappertanden 😥 Misschien is er eentje in de buurt die ook verwarmd tot 35 graden?

2 jaar geleden

Reactie op Stephanie34

Ow ik baal ,ik vind het ook zo leuk om te doen voor mijn zoontje maar hij w ...
De zwembad waar hij zwemles heeft is ook verwarmd, weet niet precies hoeveel graden. Maar vond het vandaag zelfs juist net iets te warm. Zou idd ook op zoek gaan naar een andere waarvan het zwembad wel goed verwarmd is

2 jaar geleden

Benieuwd wat jullie vandaag gaan doen 🥰
Benieuwd wat jullie vandaag gaan doen 🥰
Ik ook! Wij niet zoveel spannends vandaag, even wat spelen bij huis en na zijn dutje krijgen we bezoek.

2 jaar geleden

Werken haha.