Hi mamas en papas,
Het leek me leuk om een topic te openen waar je kan delen wat je vandaag gaat doen of hebt gedaan samen met de kleine. Ik zie en lees wel vaker leuke activiteiten op dit forum, maar een verzamel topic leek me handig om elkaar te inspireren.
Dit kunnen dingen zijn zoals de boodschappen of de hond uit laten tot dagjes weg en vakanties of gezellig samen spelen.
Ik ben benieuwd! ✌🏼
Een hapje wezen eten met het gezin en huishoudelijke taken 🤣
We laten hem altijd helpen met stofzuigen, plantjes water geven en opruimen, hij is dan helemaal trots op zichzelf zo leuk om te zien 😍
Hebben jullie nog tips voor klusjes waar hij mee kan helpen?
Een hapje wezen eten met het gezin en huishoudelijke taken 🤣
We laten hem ...
Hahha wat grappig. Ik hou hem het liefst zo ver mogelijk weg van mijn planten 🥲 Maar samen de vers gewassen was sorteren doen we vaak. Ik gooi alles op bed. En sorteer alles terwijl benoem ik dan vooral de kleuren en tel hoeveel sokken we nu weer kwijt zijn 😂 Merk dat we dit de laatste weken meer en meer samen doen 🥰
Wij hebben voor mij net een mamafiets gekocht 😍
Dat wordt dus lekker fiets ...
Heerlijk! Beetje jaloers op je ✌🏼. Mijn fiets is besteld, maar op zijn vroegst pas eind volgende maand leverbaar… 😭 Gelukkig kan de kleine wel voorop bij papa. 💙
In de tuin spelen met zand en water 💚 Een speciekuip gevuld met 3 zakken zandbakzand en een grote teil met water. Zo kan hij mooi aan de randen staan om te spelen. Dat doet hij het liefst!
Vandaag is een vriendje komen spelen, vond hij heel gezellig! Ik denk alleen wel dat we wat minder met hem moeten stoeien want hij is nogal lomp naar andere kindjes merkte ik op.. 🙈
Wel ook lief knuffels geven 😊