349 Reacties

Een hapje wezen eten met het gezin en huishoudelijke taken 🤣 We laten hem altijd helpen met stofzuigen, plantjes water geven en opruimen, hij is dan helemaal trots op zichzelf zo leuk om te zien 😍 Hebben jullie nog tips voor klusjes waar hij mee kan helpen?

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Een hapje wezen eten met het gezin en huishoudelijke taken 🤣 We laten hem ...
Hahha wat grappig. Ik hou hem het liefst zo ver mogelijk weg van mijn planten 🥲 Maar samen de vers gewassen was sorteren doen we vaak. Ik gooi alles op bed. En sorteer alles terwijl benoem ik dan vooral de kleuren en tel hoeveel sokken we nu weer kwijt zijn 😂 Merk dat we dit de laatste weken meer en meer samen doen 🥰

2 jaar geleden

Fietsen! Ah zo leuk! Vandaag voor de eerste keer gefietst met onze dochter van 10 maanden. Zij vond het ook erg leuk 💖

2 jaar geleden

Reactie op Linda2

Fietsen! Ah zo leuk! Vandaag voor de eerste keer gefietst met onze dochter ...
wij kunnen ook niet wachten! denk dat mijn dochter het ook geweldig vind

2 jaar geleden

even met zijn 2tjes naar de kinderboerderij geweest. ze houd van diertjes kijken🥰

Reactie op Linda2

Fietsen! Ah zo leuk! Vandaag voor de eerste keer gefietst met onze dochter ...
Hopelijk komt mijn fiets ook snel binnen, kan niet wachten om met de kleine man te gaan fietsen 😍 Vond je het zwaar fietsen met een kindje voorop?
Met takken en blaadjes spelen in het gras, lekker simpel maar hij kan er zo druk mee bezig zijn!

2 jaar geleden

Ochtend ballorig 💙

2 jaar geleden

Hier ook Ballorig 💚

2 jaar geleden

Picknicken

2 jaar geleden

Fietsen!🌞

2 jaar geleden

Geitenboerderij
Ook eindelijk mijn fiets gisteren op kunnen halen, hij vond het geweldig! 😍

2 jaar geleden

Gisteren voor de 1ste keer gaan fietsen 🥰

2 jaar geleden

Schaapje rijden (kan weer van zijn bucket-list 😂) en bootje varen.. 💙

2 jaar geleden

Reactie op Pan-Pan

Wij hebben voor mij net een mamafiets gekocht 😍 Dat wordt dus lekker fiets ...
Heerlijk! Beetje jaloers op je ✌🏼. Mijn fiets is besteld, maar op zijn vroegst pas eind volgende maand leverbaar… 😭 Gelukkig kan de kleine wel voorop bij papa. 💙

2 jaar geleden

Naar Sprookjeshof ☀️🐣☀️

2 jaar geleden

In de tuin spelen met zand en water 💚 Een speciekuip gevuld met 3 zakken zandbakzand en een grote teil met water. Zo kan hij mooi aan de randen staan om te spelen. Dat doet hij het liefst!

2 jaar geleden

Speeltuin met grote broer en zus❤️
Vandaag is een vriendje komen spelen, vond hij heel gezellig! Ik denk alleen wel dat we wat minder met hem moeten stoeien want hij is nogal lomp naar andere kindjes merkte ik op.. 🙈 Wel ook lief knuffels geven 😊