349 Reacties

2 jaar geleden

Lekker naar de speeltuin geweest en gespeeld in het zand

2 jaar geleden

Reactie op Kleintje130621

Gisteren voor de 1ste keer gaan fietsen 🥰
Oei ik zou toch je kindje voorop de fiets nemen ivm alle richtlijnen…

2 jaar geleden

Oei ik zou toch je kindje voorop de fiets nemen ivm alle richtlijnen…
Ik heb nog nooit gelezen dat het veiliger voorop is? Er zitten spaakbeschermers op ons fietsstoeltje en voetjes zitten vast in de voetsteuntjes dus ze kan niet met haar voetjes tussen de spaken belanden. Stoeltje achterop is ook gewoon geschikt vanaf 9kg. En we fietsten met 2 dus mijn vriend kon onze dochter in het oog houden. Klopt wel dat kleine kindjes vaak voorop worden gezet, maar denk dat dit eerder is omdat je dan zelf je kindje ziet en het zelf fijner vindt? Achteraan is trouwens stabieler dan vooraan? Indien er toch een specifieke reden is waarom voorop echt veiliger is dan achterop dan wil ik dit wel graag weten 😊

2 jaar geleden

Ik heb nog nooit gelezen dat het veiliger voorop is? Er zitten spaakbescher ...
Mag ik vragen welk zitje je hebt en hoe tevreden je ermee bent. Wil binnenkort gaan kijken 😊

2 jaar geleden

Reactie op Juni2021boy

Mag ik vragen welk zitje je hebt en hoe tevreden je ermee bent. Wil binnenk ...
Wij hebben de Polisport Joy. Is een vrij basis stoeltje maar we zijn er wel tevreden over. Gemakkelijk te installeren en dochtertje zit er goed in. Ik was van plan de Polisport Groovy te kopen in Decathlon. Denk dat de Joy en de Groovy vrij gelijkaardig zijn. De Groovy heeft over de volledige rugleuning een kussentje zitten en de Joy enkel onder het zitvlak en de onderrug. Dus dat is maar net wat je zelf verkiest. Wij fietsen niet super vaak (BE is iets minder een fietsland dan NL 😁) dus ik wou gewoon een goed stoeltje dat niet al te duur was 😊

2 jaar geleden

Wij hebben de Polisport Joy. Is een vrij basis stoeltje maar we zijn er wel ...
Mag ik vragen wat de reden is dat je je kindje achterop wil? Ik vind het juist leuk om hem nu nog lekker voorop te hebben (puur interesse)

2 jaar geleden

Wij zijn net naar babyzwemmen geweest. Hij ligt nog bij te komen in de wagen 🤭. Ik kan niet wachten tot ik volgende week ook mijn nieuwe fiets kan ophalen en we heerlijk kunnen gaan fietsen!

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Mag ik vragen wat de reden is dat je je kindje achterop wil? Ik vind het ju ...
Ik heb ook eerst getwijfeld om een fietsstoeltje voorop te nemen omdat het inderdaad wel gezelliger is. Maar zoals ik zei fiets ik niet heel vaak dus vond het zonde om nu 1tje te moeten kopen voor voorop om dan weer een nieuwe te moeten kopen voor achterop vanaf dat ze 15kg weegt. Voorop lijkt me ook zwaarder 😅 en ik weet ook niet of mijn stuur wel breed genoeg is om met een kindje voorop te fietsen. Dus dat zijn de redenen dat wij uiteindelijk voor een stoeltje achterop zijn gegaan 😊 Maar ik begrijp zeker dat je je kindje voorop neemt omdat het gezelliger is! Ik denk ook niet dat er op deze leeftijd qua veiligheid een verschil is dat ze voorop of achterop zitten zolang het stoeltje goed bevestigd is. Dus was wel benieuwd waarom babymamaseptember zei dat ik ze beter voorop zet. Wil natuurlijk mijn dochter wel zo veilig mogelijk vervoeren 😁

Reactie op Spacemonkey

Wij zijn net naar babyzwemmen geweest. Hij ligt nog bij te komen in de wage ...
Wij zijn vanmorgen ook weer geweest! Altijd gezellig, wat doen jullie bij de zwemles? Hij is al een groepje hoger gegaan met 8 maanden maar zit er al vanaf 3 maanden bij en we doen al vanaf het begin hetzelfde… Voornamelijk liedjes zingen en een keer overpakken onder water en varen op de mat. Hij vindt het wel leuk maar ik had verwacht dat ze wat meer zouden leren qua vaardigheden ipv alleen maar aan het water wennen. Zit te kijken voor een andere zwemschool maar misschien gaat het bij elk zwembad zo?

2 jaar geleden

Wij zitten helaas binnen. De kleine man heeft Corona + oorontsteking. 😭

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij zijn vanmorgen ook weer geweest! Altijd gezellig, wat doen jullie bij d ...
Hier in Eindhoven is dat ook zo, waar wij heen gaan. Denk niet dat ze nu nog veel kunnen leren qua vaardigheden. Er zijn wel plekken die dat doen begreep ik, want vroeg hoe dat zat met baby’s die zelf onder water konden drijven paar seconden die ik op internet wel eens voorbij zag komen. Dat waren speciale trainingen waarbij ze elke dag getraind worden zei ze.

Reactie op 12062021

Hier in Eindhoven is dat ook zo, waar wij heen gaan. Denk niet dat ze nu n ...
Waar ga jij? We gaan nu in Valkenswaard maar Eindhoven is voor mij even ver rijden. Laatst was er een inval juf en die deed het veel leuker vond ik met overzwemmen met blokjes en dan met zijn alle een toren bouwen en ook dat je ze alleen aan de handjes vast houd en laat drijven enzo meer op die manier ipv alleen liedjes zingen en vastgehouden worden zeg maar

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Ja dat doen we hier ook hoor. Liedjes en op verschillende manieren heen en weer door het zwembad. Klein beetje onder water idd ook. Ik denk dat ze hier ook al heel wat van leren. Wij hebben het van 4-6 maanden elke week gedaan maar daarna gingen we van oorontsteking naar oorontsteking..... Nu eindelijk opgeknapt en ook niet meer zo verkouden dus weer begonnen. Hij vond het heerlijk. Tot november was er niet zoveel interactie 🤭 nu echt lachen en spetteren

2 jaar geleden

Reactie op L202021

Wij zitten helaas binnen. De kleine man heeft Corona + oorontsteking. 😭
Beterschap!!

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Waar ga jij? We gaan nu in Valkenswaard maar Eindhoven is voor mij even ver ...
Naar Ezzy’s, dat klinkt idd wel leuk ja hoe je het uitlegt.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Wij zijn net bij de bouwmarkt geweest voor speelzand. Straks als hij wakker ...
Van waar heb je dat leuke kistje vandaan kan je daar spullen kn opbergen of kan je er iets mee doen?

Reactie op Givano En Linsey

Van waar heb je dat leuke kistje vandaan kan je daar spullen kn opbergen o ...
https://www.action.com/nl-be/p/walvis-trolley-met-zandspeelgoed/ Deze is het! Vond m zo schattig hij is alleen niet waterdicht dus het water wat ik er in had gedaan was na 2 minuten weg. Maar nog steeds heel leuk en fijn dat je alles er elke keer terug in kan dan doen als hij klaar is met spelen 😊

2 jaar geleden

Samen naar een sjpruutcafe Dit is een baby cafe met leuke activiteiten en informatie dagen. In Limburg parkstad zijn er 5 ik weet niet of de rest van Nederland ze ook heeft misschien onder een andere naam.

2 jaar geleden

Reactie op 𝓛𝓮𝓼𝓵𝓮𝔂

Bij ons is het heel wisselend, ligt echt aan de instructrice. Sommige lesjes zijn precies zoals jij beschrijft, maar andere ook weer heel leuk met blokjes, drijftechnieken, hangen aan en vallen van de rand, etc.😊 Wel leuk dat je zoontje al een groepje hoger mocht! Bij ons hanteren ze vrij strict de leeftijden, vanaf 18 maanden mag je evt bij de volgende groep kijken. Als je echt een soort zwemles/self rescue wil zou ik kijken of "children of the water" iets voor je is. Zitten ook in Eindhoven. Is wel heel prijzig 🙈

2 jaar geleden

mijn meissie missen op het werk😪