Hi mamas en papas,
Het leek me leuk om een topic te openen waar je kan delen wat je vandaag gaat doen of hebt gedaan samen met de kleine. Ik zie en lees wel vaker leuke activiteiten op dit forum, maar een verzamel topic leek me handig om elkaar te inspireren.
Dit kunnen dingen zijn zoals de boodschappen of de hond uit laten tot dagjes weg en vakanties of gezellig samen spelen.
Ik ben benieuwd! ✌🏼
Klinkt leuk, ik kom uit veldhoven. Zag al dat je wat activiteiten in de reg ...
Ja was gezellig een leuke mama en dochter waar we nog vaker mee gaan afspreken! Vind zo afspreken wel spannend omdat ik helemaal niet zo sociaal persoon ben 🤣
Mocht je ook een keer willen afspreken moet je me maar een berichtje sturen op Facebook als je dat hebt?!
Weet even dit topic oprakelen.
Vanmiddag naar de monkey town geweest en daarna samen gekookt. Dit keer voor het eerst op zijn meekijk toren, hij vond het helemaal geweldig. Ik heb hem wat spulletjes geven die hij kan eten tijdens het ‘klaar maken’ en kan proeven zoals worteltjes, framboos, citroen en peterselie. Wat glazen water erbij en hij heeft zich zo een half uur vermaakt. Echt heel leuk hier gaan we een gewoonte van maken! 👨🏼🍳
Welke leertoren hebben jullie? Ziet er zo leuk uit!
Dankje! Deze is het;
https://poespas.nl/modulair-kidsmeubel-keukenkruk-bureau-glijbaan#166=421
Je kan hem ook als glijbaan en tafel met zitje gebruiken