23 Reacties

2 jaar geleden

Thee met melk 😊

2 jaar geleden

Fles er sinds een week af, geef vla of yoghurt voor het slapen gaan

2 jaar geleden

Half volle melk met 2 schepjes pap. Meneer word boos omdat het een stuk minder is dan voorheen.

2 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft geen behoefte meer aan de flesvoeding. Ze slaapt vroeg waardoor ze geen honger heeft in die korte tijd na haar avondeten. Ik geef meestal een fles melk of thee met melk.

2 jaar geleden

Een fles omdat het avondeten een drama is geworden. Of fruit en dan 180+6 kv

2 jaar geleden

Mijn meisje krijgt nog een fles voor het slapen gaan. Ze eet avond eten zeer slecht.

2 jaar geleden

Borstvoeding! En anders zou het water zijn

2 jaar geleden

Gewone melk nu een weekje ongeveer! Hij is overmorgen 1 💙 soms wat groter adhv hoelaat hij zn eten op had & hoeveel hij at. Soms met wat pap erdoor, maar niet zoveel als zijn papfles 's morgens!

2 jaar geleden

Ik geef gewoon nog zijn fles, 210 met 7 schepjes. De andere 2 flessen is 210 met 2 of 3 scheppen, omdat het een hele slechte drinker is. Als hij niet wilt geeft hij het echt wel aan

2 jaar geleden

Ons mannetje had echt geen behoefte meer aan de fles. Steeds weer een gevecht. Dus toen hij bijna 11 maanden was zijn we maar gestopt met de fles. Om 17.30 uur warm eten en om 19.00 uur tandjes poetsen en naar bed. Ik vond het wel spannend in het begin, bang dat hij honger zou krijgen snachts, maar tot nu toe slaapt hij gewoon lekker door. 😊

2 jaar geleden

Onze dochter is al een paar weken geleden 1 geworden (paar weken te vroeg geboren), maar hier krijgt ze ‘s avonds voor het slapen nog een ruime 200 ml halfvolle (biologische) melk.

2 jaar geleden

Hier krijgt al een paar weken 200ml halfvolle melk voor het slapen. Wil het langzaam afbouwen na zijn verjaardag

2 jaar geleden

Ons zoontje krijgt borstvoeding voor het slapen, maar dat is echt meer een 'toetje'

2 jaar geleden

Mijn zoon krijgt borstvoeding voor het slapen, voor zolang we ons hier allebei nog fijn bij voelen :)

2 jaar geleden

Reactie op Nicolleke

Ons mannetje had echt geen behoefte meer aan de fles. Steeds weer een gevec ...
Wauw wat goed! Het probleem bij ons is dat we 17:30 uur aan tafel echt niet redden.

2 jaar geleden

We maken pap van 90 cc 😊

2 jaar geleden

Wauw wat goed! Het probleem bij ons is dat we 17:30 uur aan tafel echt niet ...
Wanneer eet je kindje dan avondeten? Dan kan dat toch de laatste maaltijd zijn?

2 jaar geleden

Hier eet hij ook vaak rond 17:30 uur een gewone maaltijd en krijgt voor het slapen nog een beetje half volle melk (120cc ongeveer). Hij drinkt dat nog lekker op dus zie nog geen reden het niet meer te doen. Al denk ik wel dat ie zonder dat beetje melk ook gewoon doorslaapt

2 jaar geleden

Wij geven nog de avondfles, en als hij in de nacht wakker wordt ook nog een nachtflesje. Ben nog niet van plan om de avond fles af te bouwen, het lijkt erop dat hij hier nog behoefte aan heeft gezien hij de fles nog altijd opdrinkt. Daarnaast hoort het ook bij zijn avond ritueel.

2 jaar geleden

Hier ook nog gewoon een fles kv voor het slapen gaan, wil deze eerdaags wel omzetten naar gewone halfvolle melk. Maar als ik haar in haar bedje zet om de fles klaar te maken, schreeuwt ze er echt om; zo van ik wil nog een fles, wat ga je doen 😂 en dan kom ik terug met een fles, staat ze helemaal te springen en lachen 🥰 dus zie het ook niet gebeuren dat ze hem niet meer wilt, ondanks dat ze om 5u gewoon een gewone maaltijd met toetje heeft gehad 🤷🏻‍♀️