13 Reacties

één jaar geleden

Kun je bij je ouders terecht ? Wat een oetlul sorry hoor

één jaar geleden

Reactie op Daantjuh90

Kun je bij je ouders terecht ? Wat een oetlul sorry hoor
Nee helaas niet, die wonen in Limburg en hebben zelf veel aan hun hoofd!!! Ik zit nu bij me stiefschoonvader maar daar kan ik maar tot 4 november blijven!! Ben zelfs na de gemeente geweest die zeggen alles zit vol.

één jaar geleden

Krijg je geen urgentie?

één jaar geleden

En particulier huren of anti kraak achtig iets?

één jaar geleden

Moeder en kind huis in gooi en vechtstreek komen 7 november 3 nieuwe woningen bij misschien dat u daar terecht kan ? En anders weten hun vast wel waar u anders heen kunt

één jaar geleden

Schakel maatschappelijke hulp in. Hebben jullie een huur of koopwoning? Zijn jullie getrouwd op huwelijksvoorwaarden of niet? Allemaal vragen die belangrijk zijn om te bepalen of jij in het huis kan blijven of recht hebt op eventueel urgentie. Maar een maatschappelijkhulp kan jou daarin helpen. Die weet de regels in jouw gemeente. Veel succes en sterkte.

één jaar geleden

Reactie op Thérèse

Krijg je geen urgentie?
Nee ben nog steeds getrouwd volgens de wet

één jaar geleden

Reactie op Thérèse

En particulier huren of anti kraak achtig iets?
Particulier ben ik mee bezig alleen alles is zo ontzettend duur. Anti kraak mag niet met kinderen

één jaar geleden

Reactie op Hanie

Schakel maatschappelijke hulp in. Hebben jullie een huur of koopwoning? Zij ...
Wij Eindhoven zit bij ons erbij, maar daar heb je weinig aan!! Ben alles zelf aan het doen!!!

één jaar geleden

Jemig wat een gedoe. Kun je tijdelijk bij iemand logeren tot je iets anders hebt? In ieder geval die scheiding maar zsm in gang zetten als dat is wat je wilt. Ik zou willen dat ik een pasklaar antwoord voor je op kon lepelen, maar buiten de dingen die al genoemd zijn zou ik het ook niet zo goed weten. Behalve een of andere opvang, maar of dat nou is wat je wilt.....

één jaar geleden

Of beter nog... zet hem de deur uit. Gaat hij maar even een tijdje ergens anders onderdak zoeken terwijl jij en je kids een basis hebben

één jaar geleden

Reactie op NTSmits

Nee ben nog steeds getrouwd volgens de wet
Dan hoor jij mooi terug te gaan naar huis en hij flikkert maar op. Sowieso krijgt moeder en kind voorrang.

één jaar geleden

Moeder en kind huis?