Hey,
Wat draagt jullie kindje 's nachts in deze tijd van het jaar? Vind het lastig, omdat het overdag heerlijk warm is maar het 's nachts toch nog wel afkoelt... Lenteslaapzak is te koud, herfstslaapzak eigenlijk te warm, zeker later in de nacht.
Groetjes!
Een rompertje met korte mouwen. De verwarming staat aan en gaat automatisch uit als het te warm is in de ruimte. Het koelt ook snel af vanwege slechte ventilatie.
Lange mouwen slaapzak 1TOG met lange mouwen romper en broekje. Als ik denk dat het wat kouder wordt trek ik hem een korte mouwen romper en pyjama aan. Als ik twijfel leg ik voor de zekerheid een wat dikkere XL hydrofiel lakentje over hem heen. Het is bij ons altijd wel aangenaam binnen, 21-23C.
Romper + puckababy op winter stand. Als het nog heel warm is als ze naar boven gaat dan doen we de zomer aan en als we naar bed gaan zetten we haar over in de andere.
Ze geeft heel goed aan als ze het te warm of te koud heeft dus merken het snel genoeg 😊
De slaapkamer van onze dochter is op dit moment aan begin van de avond 21-20 graden en in de nacht 18-19 graden. Wij doen haar een korte mouw romper aan met een dunne, lange mouw pyama en een 2.5 TOG slaapzak zonder mouwen (dus dan 2.0 ofzo?)
Ik lees hier allemaal slaapzakken... Waar dient het voor eigenlijk? 🙈
Hij slaapt bij mij momenteel trui broek (soms sokken) en een dekentje. Als het 's nachts koud wordt, dan doe ik mijn deken ook over hem heen.
Ja, vanaf 2 jaar is het een veilige optie.
Zie : https://www.24baby.nl/peut ...
Er is verschil tussen een deken of een dekbed! Er zijn gewoon veilige dekens. Als je deze goed laag opdekt, en strak onder het matras doet, dan is dit wel haalbaar.
Ik lees hier allemaal slaapzakken... Waar dient het voor eigenlijk? 🙈
Hij ...
Waarom wij een slaapzak hebben is omdat ons zoontje heel beweeglijk is in zijn slaap. Hij rolt en draait en kruipt het hele bed door, de hele nacht. Hij blijft dus niet onder zijn dekentje liggen. Door de slaapzak behoud hij wel zijn warmte als hij het hele bed door gaat.