31 Reacties

2 jaar geleden

Romper lange mouw + pyjama + slaapzak 2,5 tog zonder mouwen

2 jaar geleden

Hier ligt ons zoontje in de herfstzak van de puckababy met een korte mouwen romper! Ik vind het ook lastig hoor!

2 jaar geleden

Romper lange mouwen, pyjama broek en een slaapzak 2.5 tog zonder mouwen

2 jaar geleden

Een rompertje met korte mouwen. De verwarming staat aan en gaat automatisch uit als het te warm is in de ruimte. Het koelt ook snel af vanwege slechte ventilatie.

2 jaar geleden

Lange mouwen slaapzak 1TOG met lange mouwen romper en broekje. Als ik denk dat het wat kouder wordt trek ik hem een korte mouwen romper en pyjama aan. Als ik twijfel leg ik voor de zekerheid een wat dikkere XL hydrofiel lakentje over hem heen. Het is bij ons altijd wel aangenaam binnen, 21-23C.

2 jaar geleden

Romper + puckababy op winter stand. Als het nog heel warm is als ze naar boven gaat dan doen we de zomer aan en als we naar bed gaan zetten we haar over in de andere. Ze geeft heel goed aan als ze het te warm of te koud heeft dus merken het snel genoeg 😊

2 jaar geleden

Reactie op DWB

Hier ligt ons zoontje in de herfstzak van de puckababy met een korte mouwen ...
Dit doen wij nu ook! Maar soms voelt hij koud aan 's ochtends. Met pyjama eronder dan weer te warm. Vind het moeilijk haha.

2 jaar geleden

Hier een lange mouw romper, pyjamabroek en slaapzak 1 TOG (met mouw)

2 jaar geleden

Korte mouwen romper, pyjama, dunne slaapzak, laken en dekentje

2 jaar geleden

Winter slaapzak, geen mouwen, romper korte mouw en pyjama shirt met lange mouw. Geen broek.

2 jaar geleden

Lange Romper en een winterslaapzaak

2 jaar geleden

De slaapkamer van onze dochter is op dit moment aan begin van de avond 21-20 graden en in de nacht 18-19 graden. Wij doen haar een korte mouw romper aan met een dunne, lange mouw pyama en een 2.5 TOG slaapzak zonder mouwen (dus dan 2.0 ofzo?)

2 jaar geleden

Korte mouwen romper+dunne pyjama+ slaapzak

2 jaar geleden

Ik lees hier allemaal slaapzakken... Waar dient het voor eigenlijk? 🙈 Hij slaapt bij mij momenteel trui broek (soms sokken) en een dekentje. Als het 's nachts koud wordt, dan doe ik mijn deken ook over hem heen.

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Ik lees hier allemaal slaapzakken... Waar dient het voor eigenlijk? 🙈 Hij ...
Een losse deken geeft stikgevaar, je eigen dekbed al helemaal. Ik zou hier echt een andere oplossing voor zoeken voor de zekerheid!

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Een losse deken geeft stikgevaar, je eigen dekbed al helemaal. Ik zou hier ...
Ahh oei. Nog steeds bij bijna 11 maanden?

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Ahh oei. Nog steeds bij bijna 11 maanden?
Ja, vanaf 2 jaar is het een veilige optie. Zie : https://www.24baby.nl/peuter/slapen/dekbed-en-hoofdkussen-veilig/

2 jaar geleden

Reactie op Zomerster

Ja, vanaf 2 jaar is het een veilige optie. Zie : https://www.24baby.nl/peut ...
Er is verschil tussen een deken of een dekbed! Er zijn gewoon veilige dekens. Als je deze goed laag opdekt, en strak onder het matras doet, dan is dit wel haalbaar.

2 jaar geleden

Reactie op Cecii

Ik lees hier allemaal slaapzakken... Waar dient het voor eigenlijk? 🙈 Hij ...
Waarom wij een slaapzak hebben is omdat ons zoontje heel beweeglijk is in zijn slaap. Hij rolt en draait en kruipt het hele bed door, de hele nacht. Hij blijft dus niet onder zijn dekentje liggen. Door de slaapzak behoud hij wel zijn warmte als hij het hele bed door gaat.

2 jaar geleden

Reactie op babyboy6-6

Waarom wij een slaapzak hebben is omdat ons zoontje heel beweeglijk is in z ...
Inderdaad. Iedere keer een verassing hoe hij erbij ligt haha. Liefst onderin met hoofd in de ene hoek en billen in de andere