15 Reacties
2 jaar geleden
Dat lijkt er wel op…ze is waarschijnlijk tijdje geleden (iets) verkouden geweest? Als het zo is dan zul je het morgen gelijk merken ;) ze vermeerderen snel. Onze dochter heeft het nét gehad, zo zielig. Mocht het zo zijn; hier hielp een badje met havermout (in een hydrofiel washandje in bad laten weken) heel erg. Ik deed dat 2 dagen lang 3x per dag. Zorg dat het water lauw is (door warmte wordt de jeuk erger). En niet te strakke kleding en te warm aankleden. Sterkte 🍀
2 jaar geleden
Reactie op Livia 👶
Dat lijkt er wel op…ze is waarschijnlijk tijdje geleden (iets) verkouden ge ...
Ah dankjewel voor de tip! en idd ze is wat verkouden… maarja dat is ze bijna altijd 😅 Had jou meisje er gelijk last van? Die van mij is een beetje moe maar veder merk ik nog niks van jeuk.
2 jaar geleden
Reactie op Livia 👶
Heeft ze trouwens alleen die plekjes op haar hoofd of ook rest van het lich ...
Ach wat een sneu poppie! Mijn dochter heeft het alleen op haar gezicht en armen en het worden er wel steeds meer… We kijken het even aan. en idd als het erg word dan zo’n havermout badje. 💓
2 jaar geleden
Reactie op Livia 👶
Maar ze had het echt zwaar hoor, het hoeft helemaal niet zo veel te zijn! D ...
Jaaa zielig hoor… nee achja het gaat sws een keer gebeuren en gelukkig gaat het ook weer voorbij. Ik heb er nu maar waterpokkenzalf op gesmeerd terwijl ik het eig niet zeker weet 😅
2 jaar geleden
Lijkt inderdaad op waterpokken… waarschijnlijk na vannacht zal het flink uitgebreid zijn met plekjes… nog een tip als het heel erg jeukt voor het slapen gaan… helemaal insmeren met maizena! Dus echt zodat het een spookje is… dat heeft er hier bij beide kinderen voor gezorgd dat ze goed de nacht door kwamen!
2 jaar geleden
Jaaa zielig hoor… nee achja het gaat sws een keer gebeuren en gelukkig gaat ...
Mijn dochter heeft ook waterpokken gehad. Het waren er hooguit een stuk of 7. Ze is 2 dagen beetje ziekig geweest, maar dat was het ook weer. Het hoeft gelukkig niet zo heftig te zijn.
2 jaar geleden
Reactie op welbree
Lijkt inderdaad op waterpokken… waarschijnlijk na vannacht zal het flink ui ...
bedankt voor de tip!
2 jaar geleden
Reactie op julibabymd
Mijn dochter heeft ook waterpokken gehad. Het waren er hooguit een stuk of ...
Ja ik heb dus geen idee zr is dus twee weken flink in contact gekomen met iemand die waterpokken heeft. Maar het zijn er idd maar een paar en precies op de plekken waar ze in de nacht ook geprikt kan worden (armpje en gezicht) het lijkt niet uit erger te worden… Ziek is ze ook niet ze is een beetje verkouden maar veder heel vrolijk. Ergens hoop ik dat het waterpokken zijn dan is het geweest
2 jaar geleden
Ja ik heb dus geen idee zr is dus twee weken flink in contact gekomen met i ...
Mijn zoontje precies hetzelfde! Ook alleen op hoofd en armpjes en in het begin leken het echt muggenbulten. Maar nu (na 2 weken) lijkt het toch meer op blaasjes. Ik hoop maar dat het waterpokken zijn, dan heeft ie dat vast gehad.
2 jaar geleden
Reactie op Milouke11
Ps vorige week ook de 14 mnd vaccinatie gehad, die zou ook vlekjes kunnen g ...
Oh wauw idd! Mijn dochter heeft ook net prikjes gehad! Nouja maar even aanzien.. ik smeer ze nu goed in met zinkzalf