14 Reacties
2 jaar geleden
Jaaa maar echt! Ik besef elke dag weer wanneer ze slaapt dat ik maar niet kan genieten door alles wat maar moet en dat de tijd me echt te snel gaat. Maar wat doe ik het toch goed! (even credits geven aan mezelf, sorry!)
Ik voel me vaak nog overweldigend door alles. En het mama zijn bevalt me wel echt!
Hoe gaat het met jullie?
2 jaar geleden
Jaaa maar echt! Ik besef elke dag weer wanneer ze slaapt dat ik maar niet k ...
Geen sorry zeggen!! Jij doet het hartstikke goed K.Y. geef 100% credits aan jezelf want jij breng je dochter groot✨️❤️❤️❤️
En ik voel precies hetzelfde het is echt overweldigend en omg wat een energie!! Als hij slaapt denk ik echt wauw dit is wat moeder zijn is🥰 en na een tijdje mis ik hem dan ook echt denk ik van woooord wakkeerrr hahaha
Met ons gaat het goed dankjewel voor het vragen! Het is echt topprestatie wat wij leveren he, en hoe gaat het bij jullie? Al excited voor haar eerste verjaardag? 😭😭😭💕
2 jaar geleden
Jaaa maar echt! Ik besef elke dag weer wanneer ze slaapt dat ik maar niet k ...
Ik wil ook even credit aan jou geven K.Y. jij hebt me in deze groep zoveel enorm geholpen met je goede tips & woorden🥺 als ik jou niet had... sws is iedereen hier zo supportive maar jij spreekt bij mij echt het meeste uit, ik wil je daarvoor bedanken echt waar❤️ jouw personality is amazing 👏 💖 ❤️ 💕
2 jaar geleden
Reactie op BeautifulSoul
Ik wil ook even credit aan jou geven K.Y. jij hebt me in deze groep zoveel ...
Ahwww neee dit meen je niet🥺😫 Dankjewel! Het doet mij wel goed om te horen dat je mij zo kan onthouden😭❤️❤️❤️
2 jaar geleden
Reactie op BeautifulSoul
Geen sorry zeggen!! Jij doet het hartstikke goed K.Y. geef 100% credits aan ...
Dankjewel! Echt super lief❤️❤️
Hahah ja pff. Wij hebben ook nog een stukje van de dag nodig om alle spanning weer te ontladen zeg maar.
Fijn om te horen dat het goed gaat! Is het ook zeker. Met ons gaat het ook goed. Dankjewel voor het vragen. Jaaa heel erg! We hebben al wat leuks gepland en ik kijk er zooo naar uit. En jij?
2 jaar geleden
Owww jaa helemaal dit dus! Pfff de tijd vliegt..we hebben ook echt nu pas sinds 2 weken dat we denken "he he zo hoort het dus"
...zoveel te stellen gehad met ons zoontje dit eerste jaar. Ben daar echt heel verdrietig van. Merk nu we richting zn verjaardag gaan over 2 weekjes dat alles weer naar boven komt! Ik blijf terugdenken naar een jaar geleden, wat ik toen deed en alles omtrent de bevalling. Heb zelf een postnatale depressie gehad en ben ik toch ook wel trots op hoe het nu gaat en wat we als gezinnetje van 3 achter ons gelaten hebben🤭
Tjaa al met al sentimenteel deze dagen maar ach het zal er wel bij horen denken jullie niet hihi💞🙊
2 jaar geleden
Reactie op Averm
Owww jaa helemaal dit dus! Pfff de tijd vliegt..we hebben ook echt nu pas s ...
Ik heb dus precies hetzelfde. Wel echt super fijn voor ons allemaal dat we nu het sentimentele met elkaar kunnen delen en ook terug kunnen kijken naar hoe we de hormonen aangepakt hebben🥵
2 jaar geleden
Hier mama van 2 jongens de oudste word over 4 maanden 3 jaar, en de jongste over 1 maand 1 jaar.
Het gaat zo belachelijk snel, en ook steeds leuker! Het zijn 2 hele lieve vrolijke ondeugende jongens. En alle clichés zijn waar waar je nooit van te voren in geloofde😅
2 jaar geleden
Echt een rollercoaster en de tijd vliegt voorbij, dat realiseer ik me elke avond opnieuw als de kleine weer in bedje ligt.
Hij is zo lief, puur, gezellig, klein ondeugend boefje. 🥰
Ik ben zo dankbaar voor het afgelopen jaar, mama zijn heeft mij compleet gemaakt! ♥️
Eerlijk gezegd zie ik wel een beetje op tegen de eerste verjaardag het voelt toch alsof de baby periode wordt afgesloten 🥹
2 jaar geleden
Ik kan niet WACHTEN tot hij ouder is, en zelf kan aangeven wat hij wilt of waar hij pijn aan heeft, want jeetje wat is dat toch lastig inschatten af en toe .. Heel fijn om te zien dat hij écht groeit, mentaal en fysiek! Soms zwaar voor ons (en de babys zelf natuurlijk), maar zoveel dat er gebeurt dat eerste jaar! 😍🥳 Alleen dat mijn kleine baby nu wel echt bijna weg is, doet toch een beetje pijn 🥺💙
Also, single mommy's (of daddy's!) ik heb enorme respect voor jullie!! ❣
2 jaar geleden
Het gaat zo snel ineens he!! 3 juni alweer 1 jaar.. Ik weet het nog als de dag van gisteren dat ie geboren werd haha. Hij zet al pasjes als ie zich aan de tafel heeft opgetrokken. Hij gaat ineens zo snel